Twilight(the movie)

Standard
Gen: Drama,Fantastic,Romantic
Produs de: Maverick Films
Scenarist: Melissa Rosenberg
Costume: Wendy Chuck
Coloana sonora: Carter Burwell
Sursa scenariu: Stephenie Meyer – romanul Twilight
Regizor: Catherine Hardwicke
Distributie: Kristen Stewart, Robert Pattinson, Billy Burke

De cele mai multe ori cartea e mult mai buna decat filmul…parerea mea e ca acum cele doua se „bat” intre ele.

N-as putea zice care e mai buna….cartea e foarte interesanta deoarece descrie foarte bine personajele,sentimentele,trairile lor,iar actiunea e mult mai detaliata.

Pe de-o alta parte filmul e si el la fel de interesant datorita actorilor(in cea mai mare parte) care si-au intrat in rol foarte bine,iar prin aura lor,filmul este foarte bine realizat.Actorii sunt,zic eu,perfecti pt rolurile lor,inclusiv colegii Bellei sunt foarte bine alesi.

Daca ar trebui sa aleg,nu stiu ce as alege….poate filmul pt actiunea precisa pe care o are…..poate cartea pt detaliile interesante pe care le ofera…chiar nu stiu ce as alege:-??

Filmul va aparea la noi in Oradea pe 30 ianurie. 🙂

Iata trailer-ul filmului:

3 răspunsuri »

  1. Mie mi-a placut foarte mult filmul,l-am vazut de 8 ori si snt innebunita.

  2. filmul e super…aseara l-am luat dupa net si am stat pana la 4 dimineata ca sa il vad….app…acest film este singurul kre ma facut sa imi para rau ca se termina..:(…cele 2 ore sunt prea putine..:-<

Lasă un răspuns

