Liceul

Standard

Sunt in clasa a IX-a….nu de mult timp :D….insa parca m-am schimbat total fata de gimnaziu :-?(sa fie posibil).Mai nou nu mai fac teme….note mai mici…insa culmea parca nu-mi mai pasa fata de cum imi pasa mai demult…

Parca de cand sunt la liceu mi-am schimbat gandirea.O nota e doar o nota….nu mai reprezinta „truda” mea de toate zilele=)) si sunt multumita de minte,chiar foarte multumita…insa nu stiu ce sa cred in cazul parintilor:-?….oare liceul chiar ne poate schimba?

Un răspuns »

  1. eu zic ca da!liceul ne schimba…. am observat asta intr-un an jumate de cand sunt la liceu… in clasa a IX-a m-am intalnit cu niste colegi din gimnaziu… si ei imi spun „te-ai cam smecherit de cand ai intrat la liceu” xD 😛 ei…eu sunt de parere ca m-am schimbat de cand am intrat la liceu… acum sunt si in clasa a X-a 🙂 mai am doi ani jumate si termin si cu etapa asta…
    cat despre teme… well…. nu stau sa invat decat la istorie… unde am un profesor lovit in freza 😛 care nu da numai 3-4 daca nu stii nimic xD si la mate..ca sa nu raman corigenta :))
    dar nici eu nu prea stau la birou ca sa-mi fac temele… 😛

Lasă un răspuns

