Prima semifinală

Standard

Ei iată că a trecut prima semifinală.Eu am vrut să am o surpriză pe când mă voi uita la semifinală Eurovision, din care nu cunoşteam decât piesa „Dear mamma” de la Blaxy Girls.Well….cât am ascultat piesele (12 la număr) mi-a venit să dau cu ceva în televizor de vreo 8 ori…. 😐 ce surpiză am avut….am constatat cu stupoare, la fel ca în alţi ani când m-am uitat la Eurovision , că industria muzicală din România se înceacă… ca să folosesc un termen de specialitate ca înotătoare 😀
Să închei cu ceea ce nu mi-a plăcut la prima semifinală…. nu mai are rost să pun la socoteală prezentatorii….
finaliştii sunt :
1.Dear mamma – Blaxy Girls
2. Striga – Popas Band
3. Purple – Tabassco
4. Pleaca – Tina
5. Love was never her friend – Dalma
6. Sunny Days – ZERO
Blaxy s-au calificat fără probleme în finală 😀 bănuiesc că ele au avut primul loc… ultima oară când am vazut clasamentul aveau peste 2000 de voturi, în timp ce Dalma abia a ajuns la 1000…iar restul concurenţilor sub 1000 🙂
Nu mă mai obosesc să mă uit la finala de azi (joi) fiind că îmi este indiferent cine va intra în finală…. 😛
Cu alte păreri după finala de sâmbătă ! 😀

Lasă un răspuns

