Spam….

Standard

Vreau să ştiu şi eu de unde au ăştia mail-ul meu…..
spam
parcă pe mail-ul de la google nu primeai atâtea mesaje spam…. de fiecare dată când intru pe mail… vreo 30 de mesaje spam ZILNIC….

3 răspunsuri »

  1. NO bine…..eu inainte pe vechiul id primeam 50 de spam’uri pe zi…si peste 70 de mail’uri in inbox=))…ce te plangi?

    fa un id nou pt mail…eu asa am facut:D pt ca sapm’urile unele contin virusi si nu trebuie sa le deschizi ca sa vina un musafir ;))

    app…si nici eu nu stiu de unde aveau astia cu spam’urile mailul meu=))

  2. nu vreau să îmi fac alt mail…. e cel de la http://japanculture.ro şi nu vreau să îmi fac un altul…. dar mă deranjează că primesc zilnic atâtea mail-uri spam…iar de yahoo….ce să mai zic….la fel păţesc şi cu mail-ul lor..numai că nu vreau să renunţ la id… 😛

Lasă un răspuns

