Pe cine am trimis la Moscova

Standard

Au trecut deja mai multe zile de când s-a închiat Eurovisionul, selecţia naţională…şi eu abia acum scriu… 😛
După câte aţi observat a câştigat Elena Gheorghe cu „The Balkan Girls”… nu voi face prea multe comentarii…dar melodia ei îmi aduce aminte de melodia Ruslanei (Ucarina) care a câştigat Eurovisionul prin 2005-2006 …
Eu mă aşteptam să câştige Blaxy Girls cu melodia „Dear mama” mai ales că ele au avut cele mai multe voturi de la public…dar juriul le-a cam desconsiderat… anyway… sper ca anu acesta să aducem acasă un loc mai sus de 10….:D

4 răspunsuri »

  1. ..adica locurile 15-18!! glumesc, sper sa fim in primii 10, dar nu stiu! depinde de ordinea din concurs. depinde de promovare. depinde de romanii din strainatate….de multe, nu-i asa?!

  2. pai da..depinde de multe….sper totusi sa prindem un loc in primii 10… 🙂 cat despre romanii din strainatate…au mai ramas totusi cativa care sa ne dea 12 puncte 🙂 nu? s-au chiar asa s-au zgarcit de cand cu greva financiara incat nici voturi nu mai dau.. 😛
    dupa cate am inteles va fi juriu si in finala de la Moscova…deci nu va fii 100% decizia publicului..vor mai fi si juratii….

  3. pai mi se pare o tampenie melodia asta de la balkan girls:|:|..sincer o urasc……chair nu mi’ar placea deloc daca ar ajunge pe podium….dupa mine nu merita niciun loc in top 10!!

    Nu vreau sa par rautacioasa….dar chiar nu’mi place deloc melodia…Blaxy Girls trebuiau sa fie cele alese ca sa ne reprezinte…se vede de departe talentul lor,iar melodia exprima foarte mult…pacat pt ele!!

  4. Uraaa, Elena s-a descurcat de minune sa ne faca de tot rasul. Ii suntem cu totii recunoscatori :))

    Si da, am votat Blaxy Girls. Meritau. Balkan Girls nu merita nici macar sa se inscrie la concurs, ce sa mai vorbim de top 10.

Lasă un răspuns

