Abonament unic la OTL

Standard

Am găsit un articol interesant pe BIHON care mi-a atras atenţia… ar fi bine să se pună în plicare 😀
Încă neoficial, directorul OTL, Csuzi Istvan doreşte un singur abonament OTL, de 45 de lei. Noua conducere a regiei de transport local a ajuns la concluzia că ar ieşi mai câştigată dacă ar renunţa la abonamentele diferenţiate, pe o linie, două sau pe toate rutele, cu preţuri proporţionale.
news-20090203-04183636-image
Consiliul de Administraţie al regiei urmează să aprobe propunerea directorului Csuzi de a emite un singur abonament lunar, pe toate liniile, în schimbul contravalorii de 45 de lei. În prezent un abonament de acest tip costă 90 de lei.

PDL Oradea a blamat luni intenţia conducerii OTL, scoţând în evidenţă faptul că prin această măsură cei care şi-au făcut până acum abonament pe o singură linie vor avea de pierdut. „Elevii şi studenţii cu abonament pe o singură linie nu vor mai plăti 18 lei, ci 22,5 lei”, a arătat consilierul local PDL, Claudiu Popa. Directorul Csuzi a reacţionat: „Dacă, într-adevăr, vor plăti în plus preţul a trei călătorii, dar primesc în schimb un abonament pe toate liniile!”

Pensionarii care au venitul mai mare decât triplul venitului minim pe economie nu vor mai beneficia de reduceri ori gratuităţi la transportul în comun. Aceste măsuri vor fi discutate în şedinţa Consiliului de Administraţie a RA OTL şi apoi vor ajunge pe masa consilierilor locali.

Astăzi, preţurile arată astfel: pentru o linie, 36 lei, pentru două linii 67 lei, iar pentu toate liniile 90 de lei. Abonamentul nenominalizat, transferabil, pe toate liniile este la preţul de 130 lei. Elevii, studenţii şi donatorii de sânge beneficiază de reduceri, aceştia trebuind să plătească 18 lei pentru o linie, 33,5 pentru două şi 45 pentru toate.

4 răspunsuri »

  1. Mie mi se pare chiar o tampenie:|:|..pe bune…eu circul doar cu tramvaiu’ 1 si uneori mai folosesc si 3-ul daca ma duc in Nufaru’.
    Abonamentul pe doua linii m-a costat in jur de 35 de lei….insa de obicei imi fac doar pe o line care costa 18 lei.
    Ar fi o prostie sa am abonament pe toate liniile>>sa circul pe o line>>sa coste 45 de lei in loc de 18!! O_O…eu nu vreau sa se renunte la abonamentul pe o linie si pe doua….e chiar stupid :|.

  2. mie nu mi se pare chiar o prostie…. ca sa ajung acasa de la liceu eu folosesc doua autobuse.. 10 si 16 si automat platesc abonamentul pe luna de 35 lei…. + mai am ore la engleza si franceza… eu stau in apropierea iesirii spre Cluj….si am ore (pe langa scoala, care e in celalalt capat al orasului) in Nufaru si Rogerius…. mie mi-a conveni abonamentul asta unic 🙂 pot circula practic cu orice mijloc de transport in comun… pt banii pe care nu mi-as face nici e abonamente…. mie imi convine ideea asta 😀 si nu sunt singura 🙂

  3. pai da….tie iti convine din moment ce circuli pe mai multe linii…eu abia daca circul pe 2 linii(in nufaru’ nu prea merg…da fie 2 linii)…pt mine ar fi mult mai scump…:D

  4. pai mie imi convine 🙂 dar nu numai mie..sunt multi mai multi care au nevoie de un asemnea abonamnet… unora l-ar fi inutil…la fel ca tie..dar noua ne-ar fi foarte folositor.. 🙂

Lasă un răspuns

