De ce eu?

Standard

Am tot studiat o chestie… de obicei eu spăl maşina familiei…contra cost xD normal 😛 şi în ziua în care o spăl e frumos afară şi soare şi etc…ieri(7 feb) a fost destul de plăcut afară pentru luna Februarie…
Mă duc la bunica,ea stă la casă je la bloc,îmi scot toate „ustensilele” necesare spălării maşinii…o spăl şi pe la vreo 8 plec acasă cu ai mei…
pe drum începe să picure…iar azi (duminică 8 feb) normal că……. PLOUĂ…
Am constatat că de fiecare dată când spăl maşina a doua zi plouă… nici măcar odata nu s-a întâmplat să nu plouă….
iar dacă nu spăl maşina nu plouă nici 2 saptămani… 😐
întreb iar..de ce eu?

6 răspunsuri »

  1. nu merge xD 😛 am incercat 😀
    am ajuns la concluzia ca eu nu mai spal masina nici macar pe bani 😀

  2. oricat daca mai spal vreodata masina…. 😐
    @criss…. de geamuri nici nu ma mai apropii de cand pateam la fel… 😉 cum spal ceva (geam, masina) ploua… iar cand spal pe jos in bucatarie de exemplu…tot timpu’ cineva nu stie ca ii ud pe jos si trece pe acolo si lasa urme… 😐 nu de alta…da’ mor… 😐

Lasă un răspuns

