New Moon(the book)

Standard

Cartea este continuarea lui „Amurg”(aka Twilight) a lui Stephenie Meyer,intitulata „Luna Noua”(aka New Moon).In „Amurg” ne este pregatita in amanunt povestea lor de dragoste,pe cand in New Moon aceasta incepe sa se desfasoare(din punctul meu de vedere 😀 ),reusind sa faca cititorul sa fie mereu cu sufletul la gura.Edward apare putin in carte(doar pe la inceput si sfarsit),iar Jacob(personajul secundar) devinde personajul principal.

Nu pot compara Twilight cu New Moon.Ambele sunt foarte interesante si te fac sa fi cu sufletul la gura.Cititi si veti vedea! 😉

De trei lucruri eram absolut sigura.
Primul, Edward era vampir.
Al doilea, o parte din el-si nu stiam cat de puternica era acea parte- era insetata dupa sangele meu.
Si al treilea, eram neconditionat si irevocabil indragostita de el.
Cand Isabella Swan se muta in orasul intunecat Forks si il intalneste pe misteriosul si incantatorul Edward Cullen, viata ei ia o intorsatura total neasteptata. Cu chipul lui de portelan, ochi aurii, voce incantatoare si puteri supranaturale, Edward este irezistibil si impenetrabil. Pana acum, a reusit sa isi tina adevarata identitate ascunsa, dar Bella este hotarata sa ii descopere secretul intunecat.Dar Bella nu realizeaza ca, cu cat se apropie mai mult de el, cu atat isi risca viata ei si a celor din jur mai mult. Si ar putea fi prea tarziu sa dea inapoi…

9 răspunsuri »

  1. :> am terninat-o vineri la 2 :> dupa ce mi=ai dat-o tu joi 😛
    in plus eu as pune alt text…

    Mă simţeam de parcă eram prinsă într-unul din acele coşmaruri îngrozitore,în care trebuie să alergi,să alergi până îţi plesnesc plămânii,dar nu-ţi poţi face corpul să se mişte îndeajuns de repede.Picioarele îmi încetineau în timp ce mă luptam să îmi fac drum prim mulţimea densă,dar acele uriaşului ceas nu păreau să încetinească.Cu o forţă neîndurătoare şi nepăsătoare,se învârteau inexorabil spre sfârşit – spre sfârşitul tuturor lucrurilor.Dar acesta nu era un vis şi,spre deosebire de coşmar,nu alergam să îmi salvez mie viaţa;goneam să salvez ceva infinit mai preţios.Astăzi,propia viaţă înseamnă puţin pentru mine.
    Alice spusese că azi erau şanse mari să murim amândouă aici.Poate că rezultatul ar fi altul dacă ea nu ar fi prizoniera soarelui puternic; numai eu eram liberă să alerg pentru a traversa acestă piaţă aglomerată şi luminoasă.
    Şi nu puteam alerga îndeajuns de repede…

  2. sunt foarte interesata de New Moon, dar mor de nerabdare, te rog zi-mi cu cine ramane Bella,ce s-a intamplat cu Edward?

    i can’t wait to see the movie!

  3. salut!as vrea si eu cartea luna noua in romana.mi-as cumparao dar acum nu sunt in romania.asa ca va rog frumos sa-mi trimiteti cartea da ca puteti pe adresa annie_anahi@yahoo.es
    mersi mult…

  4. Bella la sfarsitul trebuie sa aleaga intre Iacob si alege sa se casatoreste cu Edward si ramane insarcinata.Ea alege sa duca sarcian pana la sfarsit cu toate ca putea sa moara.Edward ii salveaza viata transformand’o intr’un vampir care are ambitia de a nu se infructa cu sangele oamenilor.Cam asta e povestea din carti..
    Oricum debia ast sa apara si celelalte filme si cel mai super ar fi sa apara intr’o varianta 3D:D:X:X:X:X

  5. dar nu e corect pentru ca jacob e mai dragutz de o mie de ori decat edward si o poate apara mai bine pe bella
    nu imi convine ca bella ramane cu edward si jacob ramane singur:((
    mai ales ca edward o parasise si jacob nu

  6. hey hey hey…..dar si Jacob o paraseste pe Bella atunci cand sa transformat in varcoloc deci balanta este la agal dac acitesty cartea a patra(zori de zi ) vay putea intelege mai bine ………..si poty sa mai citesty si cartyle din perspectyva lui Edward, sunt super

Lasă un răspuns

