Beţia de cuvinte…

Standard

Au început italienii din nou cu meeting-urile(sau mitiguriel, cum am vazut ca se scrie mai nou) anti-romanesti…Nu ca ar fi vreo noutate.. in fine… italieni vor sa dea r(r)omanii afara din peninsula….dar ei stau incotinuare lipiti ca musca’n miere… (nu am gasit asta expresie mai… extravaganta… XD )
La Oradea doi chirurgi s-au luat la bataie in sala de operatie… unii spun ca pe holurile spitalului…cel putin s-au caftit bine unul pe altul… acestia sunt Ion Mânea şi Adrian Duşe…cand au fost chemati sa-si justifice fapta acestia s-au scuzat ca sunt in sala de operatie şi lucreaza. (bine zis! )

Mai nou prestigiosii lazaristi se plang de strictetea de la ei din scoala.Si acum citez ce scrie pe un site de news din Oradea

PUNCT-CONTROL! În Lazăr, liceenii intră doar dacă prezintă portarului carnetul de elev, iar uşile se deschid doar în pauze. Cine întârzie nu mai intră până în pauza următoare, iar de ieşit le e interzis înainte de ora 13. Directorul Ioan Micu spune că doar aşa învaţă elevii ce e disciplina…

Articolul intreg e aici
Atunci la noi in liceu ce e? Aproape ca m-a trimis dira la comisia de disciplina ca am 3 absente… 😐 Am inteles ca am fost data afara de la o ora pentru ca vorbisem cu o colega…in soapta…. si profa’ ne-a dat una doua afara pe amandoua…adica ne-a trimis acasa ca era ultima ora…si colega-mea ma injura pe mine…si profa a crezut ca eu am injurat-o pe ea…si m-a parat la dira… lol … whatever…eu am fost pedepsita si mutata in ultima banca (fericiti colegii mei noi ca au de la cine copia [daca-i las] cand dam vreun test)!
Noi mai suntem obligati sa purtam si o uniforma tampita, daca nu o avem pe noi avem o observatie in caiet… 😐 lol… incepe armata e mine in liceu.. 😐

Am intrat si eu (lol) oficial in mania Twilight…. 😉 mai am de citit doar doua carti „Breakin Dawn” & „Midnight Sun” …. mai nou la mine in camera pe unul dintre cei 4 pereti a aparut un mega poster cu Robert Pattinson si Kristen Steward…of of… sa vad cat ma tine… daca am tot inceput sa caut pe net „about Twilight” ….

Daca tot vorbeam de Twilight… care e cel mai citit articol de pe acest blog?

Top articole

Twilight(the book) 158 views

… nimic nou pana acum…. urmeaza cele mai cautate cuvinte pe blog….

Cele mai căutate

twilight the book, twilight the book online, twilight-the book, twilight the movie, melodia lui edward la pian twilight

Cica divorturile contribuie la incalzirea globala? Da? De cand?

Divorţurile au un impact negativ major asupra planetei, pentru că duc la creşterea numărului de persoane celibatare şi, implicit, la un consum mai mare de resurse, potrivit unui senator australian, informează Reuters.

Mai nou si senatorii fac „cercetari” xD

Revin la Twilight… am luat cateva quotes care mi se par mai amuzante din cate carti am citit pana acum 🙂 daca nu stiti engleza (omg, chiar? ) folositi google translate 😛

——-
Jacob: “But I am a werewolf. And he is a vampire.”
Bella: “And I’m a Virgo!”
——–
Edward: “Amazing. How can someone so tiny be so annoying?”
Alice: “It’s a talent.”
——–
Bella: “How strong will I be?”
Edward: “Stronger than I am.”
Bella: “Stronger than Emmett?”
Edward: “Yes. Do me a favor and challenge him to an arm-wrestling match. It would be a good experience for him.”

Ultima ma amuza in mod special 🙂 Bella vs Emmett 🙂 that will be interesting 😉 citatele le-a scos altcineva sin carte, eu doar le-am gasit si am folosit fratii copy& paste 🙂

Putina muzica probabil ma va aduce intr-o stare de frenezie 🙂

ar mai fi multe…. dar chiar sa imi bat gura degeaba?

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

