Eclipse(the book)

Standard

Eclipse

Eclipse

Cartea am citit-o in urma cu ceva timp,prin decembrie 2008 in vacanta de iarna 😉 .E  interesanta si cartea aceasta la randul ei.Eu sunt de parere ca „New Moon” e mult mai interesanta si mai palpitanta decat aceasta carte,insa „Eclipse vesteste aparitia si pregateste frumos si cu meticulozitate continuarea povestii celor doi indragostiti,si anume….ultima carte din celebra SAGA,”Breaking Dawn”.Enjoy! 😉

Bella?

Vocea suava a lui Edward a venit din spatele meu.M-a impins in bratele sale dintr-o data si m-a sarutat.Sarutul lui m-a inspaimantat.Era prea multa tensiune,era prea puternic la linia unde buzele lui s-au apasat pe ale mele-de parca i-ar fi fost frica ca aveam doar prea mult timp ramas pentru noi.

In timp ce Seattle este devastat de o serie de crime misterioase si un vampir razbunator isi continua calatoria pentru revansa,Bella se gaseste inca o data inconjurata de pericol.In mijlocul la toate acestea,ea este fortata sa aleaga intre iubirea ei pentru Edward si prietenia cu Jacob-stiind ca decizia ei are potential pentru a starni lupta straveche dintre vampiri si varcolaci.Odata cu absolvirea ei care se apropie,Bella mai are inca o decizie de luat:viata sau moarte.Dar care este care?

10 răspunsuri »

  1. mie sincer mi se pare mai interesanta Eclipsa decat Luna Noua…desi Luna noua am citit-o in februarie si Eclipsa acum 5 zile… 🙂 e ceva mai interesanta actiunea in Eclipsa :-> pactul dintre varcolaci si vampiri :-> multe altele… Luna noua mi s-a parut bored… sincer… dar mai interesanta e Breakin dawn 😡 🙂

  2. Eclipsa mi s-a parut cea mai plina de tensiune. Mi-a placut cel mai mult… desi cred ca Midnight Sun poate sa o intreaca cumva. In cazul in care va fi vreodata terminata. Nu stiu daca e plauzibila vreo comaparatie intre carti, pentru ca este practic un tot, cele 4 carti reprezinta o poveste si fiecare parte e speciala in felul ei. De s-ar ridica si filmele la nivelul cartilor…

  3. Inca ceva… am rasfoit putin cartile in limba romana si mi se par atat de aiurea, suna ciudat sau chiar funny. Va trebui sa le citesc si in romana ca sunt foarte curioasa cum au fost traduse.

  4. Intr-un fel ai dreptate andres….adica intr-adevar cartile nu se pot compara intre ele,fiecare avand o „tema” anume…continuarea povestii lor de dragoste.Nu stiu….dar eu tot sunt de parere ca „New Moon” e mai palpitanta :)) .

  5. Eu abia astept filmul New Moon 😀 Sunt curioasa cum se va transforma Jacob… ca in Twilight e tare plapand 😀

  6. eu am citit decat, amurg, primul volum si mi s-a parut senzational, abia astept sa citesc si celelelte carti, nici filmul nu l-am vazut, oricum cred ca este suuuper

  7. pe mine sincer filmul m-a dezamagit putin…. dar de obicei asa sunt toate filmele care se fac dupa carti….
    primele 3 volume se gasesc in romana in librarii 🙂 asa ca poti incerca 🙂
    cat despre film..cauta-l pe un torent 🙂

  8. am citit si eu eclipsa si mi-a placut in mare parte pana la faza in care bella ajunge sa il iubeasca pe jacob….nu mi se pare OK…deoarece dragostea dintre ea sh edward a fost atat de puternica…inteleg il iubeste mai mult pe el dekt pe jacob ,dar totusi parca se contrazice singura pt felul in care e indragostita de edward….voi ce credetzi?

Lasă un răspuns

