Oradea e campioana!

Standard

Weekendul trecut s-a desfasurat la Oradea al 5-lea turneau final din Superliga nationala de polo.Si normal, eu a fost prezneta! 🙂 CSM Oradea a castigat toate cele 3 meciuri cu (Rapid,Dinamo si Steaua).Atmosfera a fost pe masura jocului.Am castigat cu Dinamo cu scorul de 13-4, cu rapid 19-6 iar cu Steaua 8-6 🙂
S-a vazut ca in ultimul meci,cel cu Steaua de duminica, fluierasii au furat cat au putut….au trecut cu vederea peste multe faulturi facute de stelisti…Parerea mea este ca stelistii joaca murdar…
Sambata Dinamo a batut steaua cu scorul de 6-3…mi se pare sau 6-4 …. a fost singura zi in care am tinut cu Dinamo.
Mai este al 6-lea turneu final, cel de la Floreasca,Bucuresti in care se va decide cine ia titlul…dar deja este evident 🙂

1. CSM Oradea 71
2. Steaua 67
3. Dinamo 66
4. Rapid 29

Lasă un răspuns

