Noi scriem ROMÂNEŞTE!

Standard

Dupa cum se observa,pe blogul nostru scriem „pur romanesc”…mai nou in generatia noastra e la moda mess-ul,hai cinci-ul,forumurile,blogurile…etc unde din pacate tot mai multi folosesc limbajul „l33t” cum am auzit (cică) ca se numeste acest limbaj „codificat”.

Cea mai buna campanie pe net (zic eu) ca e cea de pe blogul  http://vorbimromaneste.wordpress.com/ care a reusit sa atraga multi blogg-eri din tara.

M-am gandit sa sustina si blogul nostru campania aceasta…cu gandul ca limba romana sa nu se duca de rapa.:-j

NOI SCRIEM ROMÂNEŞTE NU rOm@n3sht3.

9 răspunsuri »

  1. sper din tot sufletul sa aud din ce in ce mai des vorbindu-se romaneste .mi s-a luat de prescurtari si englezisme nu mai inteleg nimic, mai ales ca ,e o noua moda sa vorbim cum sciem…

  2. Hey dak astay kla moda… limbaju d3 p3 m3ss…. ap toata lum3a vb asha yar voy d3 g3ab@ inkerk@tzi s@l skymbatzi k no s@ putetzi…

  3. Du-te tu……e$h71 $m3ch3r k@ $kr!! @$h@? 😉 si eu pot daca vreau asa ca …nu esti cu nimic mai destept/destepta daca distrugi limba scrisa.

Lasă un răspuns

