Playlist

Standard

De azi avem si playlist 😀 e facut din cele cateva piese preferate ale mele 🙂 chiar daca nu am pus Scorpions…ca asta inseamna sa fac un playlist luuuuuuuuung xD
Well, enjoy it ! 🙂

edit later…
Am mai pus cateva melodii pana la urma 😛 si Scorpions….dar selectate :>
Enjoy the music 🙂

4 răspunsuri »

  1. well…avem cam aceleasi gusturi in materie de muzica:>:>…sa stii:X

    app..vezi ca am scos playlistul din post pt ca incepea si ala si atunci mergeu amandoua deodata si era haos:))

  2. daaaarr….apreciez ca a aparut o alta melodie pref de a mea:X si anume „Diary of Jane”:X:X

    avem cam acelesi gusturi:D:X in materie de muzica:>

  3. o sa mai adaug cateva melodii si voi pune si „I hate everything about you”.
    M-am gandit ca pana la urma sa pun Scorpions xD
    la fel si Until June :>
    si mail mult Three Days Grace,Breaking Benjamin si 3 doors down :>
    si Skillet normal :>

Lasă un răspuns

