Nunta..blah:))

Standard

As fi avut ocazia vara asta sa fi mers la cel putin 2 nunti :)) …parintii mei s-ar fi bucurat daca am fi mers.Eu am zis ca nu ma duc dat fiind nuntile stupide care se tin in ziua de azi😀 .

Nu stiu…poate e o conceptie diferita pe care o am eu,dar mai nou am observat ca in zilele noastre nuntile au rolul de a ingrasa invitatii si de ai imbata pana borasc =)) .

Mie mi se pare o prostie.O nunta e o ocazie unica in viata(teoretic iar prcatic mai vedem) unde cei doi miri isi sarbatoresc ziua in care au devenit un cuplu,ziua in care au devenit o familie care trebuie sa-si cladeasca un drum in viata. Adica ceea ce vreau sa spun e ca ei ar trebui sa fie in centrul atentiei🙂 .

Mai nou ceea ce conteaza la o nunta e mancarea,muzica buna[manele la greu =)) ],dedicatiile peste masura[de la unchiu` pt matusa,de la nasu` pt nasa,de la pisica pt purcel  =)) ],bautura sa fie foarte variata[sa te poti imbata crita dupa care sa vomiti pe tot parcursul nuntii si sa nu mai stii nimic de tine :-j ].

Bine..poate ca nu toate nuntile is asa[si cu siguranta nu is asa😀 ],dar eu una am zis ca nu ma risc si mai bine nu merg :)) .Mie mi se pare o mare prostie felul in care se organizeaza nuntile azi…eu cred ca la o nunta cel mai mult conteaza ca tinerii proaspat casatoriti sa se simta bine pentru ca e o zi foarte speciala pentru ei.Consider ca nu trebuie sa ai un invitat special gen Guta sau mai stiu eu cine unde sa curga dedicatiile fara numar fara numar =)) si banii la greu,bautura sa fie intr-o cantitate rezonabila asa incat fiecare invitat sa poate bea macar o gura,iar muzica se fie pe gustul tuturor si dedicatiile sa fie in special mirilor.🙂

Well….probabil e o conceptie proasta de a mea,dar asta e :)) .Voi ce parere aveti?😀

4 responses »

  1. aceeasi parere….
    ieri am fost la o nunta intr-un sat…. am crezut ca acolo mor… numai manele…si lautari live xD
    mama a ras de mine cu lacrimi la cum ma strambam la muzica…
    A fost o faza haioasa(nu pt mine) cand unul dintre lautari a spus „acum vom pune un vals”. Cand am auzit „un vals” :> ma gandeam deja la vals lent sau poate vienez si sa-l iau pe tata la dans :> si pune o manea ca mi-a venit sa iau paharul si sa dau dupa capul lor ca mi-au dat sperante desarte sa aud ceva ca lumea… xD
    in fine… au pus Zorba si ceva melodii care se danseaza in grup😀 acolo normal ca m-am bagat🙂
    Ma apuca disperarea ca mai trebuie sa ma duc la inca doua nunti numai luna asta… una in Alba (Bihor=>Alba nu prea vreau…😐 )
    si una in Oradea xD
    Cand ma gadesc ca intre aceste doua nunti mai am turneuri…. in afara tarii :))

  2. ohh…ii buuun atunci…macar ai program:> nu?:X

    decat sa nu faci nimic in vacanta mai bien mergi la nunti si meciuri de polo[unde joci…nu numai spectator:))]:X

  3. 😛 las’ acum sunt albitru si delegat oficial la turneul de Water Polo Masters din perioada 6-11 iul :))
    si de jucat o sa jucam avara asta :>

  4. deci sunt total de acord cu tine..bine..cum zici tu nu taote sunt al fel..dar am aceeasi parere..:)

Lasă un răspuns

