bla-bla

Standard

Nu am avut idee de un titlu mai interesant.Ramane „bla-bla” 😛
Nici eu nici Criss nu am scris de ceva vreme pe blog.Chestia e ca nu avem subiecte prea interesante…si avand in vedere ca e vara una e plecata si/sau alta doarme (aceea fiind eu xD ).

Ultimele chestii care mi-au captat atentia ar fi: in primul rand evolutia echipei nationale de polo la Campionatul Mondial de la Roma.S-au descurcat bine baietii nostri, pana au dat de Croatia si de albitrii care s-a vazut clar ca au fost nedrepti.Iar in al doilea rand doua site-uri destul de interesante Expert Foto si site-ul Cetatii Oradea care este destul de frumos conceput.

Cat despre mine in ultimele doua luni,m-am distrat cu echipa in Ungaria la Vac, am avut un turneu 23-24 Iulie 🙂 doua meciuri am avut. Unul de antrenament in 23 si unul oficial(pt fetele din Vac) in 24.Daca fetele ne bateau intrau in campionat si jucau la clubul din Vac.Dar am facut o surpriza(pt ei care ne-au subestimat) si am castigat cu 10-8 🙂 in fata primarului orasului,presedintele federatiei maghiare de polo,presedintele clubului si ceva consilieri locali din Vac.(Vac este la 20 km de Budapesta).
M-am apucat iar de vizionat anime dupa o pauza de vreo 2 luni… in care am vazut fugitiv ceva episoade din serii distincte…acum ma uit la Kimi Ga Nozomu Eien.

Daca voi mai avea chef de scris ceva… voi scrie 😛

Lasă un răspuns

