Betia de cuvinte

Standard

De multa vreme nu am mai scris postul asta…. ar trebui sa-l denumesc „Betia de cuvinte III” , dar nu am chef.M-a lovit o lene dupa ploaia care tocmai a inundat o mica parte din Oradea.Mai exact pe bld Stefan cel Mare.Nu am trecut pe acolo (nu vreau sa ma misc din casa) m-a sunat un prieten si mi-a spus ce-i pe acolo.
continuare la more….

Mi s-a spus ca nu am viata sau mai degraba ca nu am ce face cu viata mea.Ma trezesc destul de dimineata ca sa ma duc la bazin la antrenament.Si asa pierd ore bune de somn…inca e vacanta… si ma gandesc ca nu mai este mult si incepe scoala…dar sa nu fiu prea pesimista xD mai este inca vacanta and it’s still summer 🙂

Am ajuns la o concluzie.Ca fetele/femeile sunt masochiste.Voi explicita intr-un post viitor ce vreau sa spun de fapt. 😛

Cine a zis oare ca in Bihor sunt drumuri proste?S-a cam inselat!Venita recent (azi noapte la 1) dintr-o calatorie prin Moldova(Bacau,Harghita,Covasna si dupa Transilvania) am avut ocazia sa mai vad o data un pic din Romanica noastra.[don’t ask what is with „romanica”].Si pot sa spun ca E60 arata mai bine ca in ultimii ani 🙂 drumuri proste sunt in Bacau si un pic in Mures.

Va fi ploaie de stele miercuri seara spre joi. Daca vreti sa vedeti ceva ar fi bine sa iesiti din oras 😀 dar se prea poate ca eu sa vad si din oras…mai ales ca in ultimele zile, pardon, luni, pe str mea se intrerupe curentul frecvent.Desi cred ca este oprit de cineva.

Asa de urat a plouat azi in Oradea.Ca de obicei a fost inundat sub podul de pe Borsului si pe Stefan cel Mare.Cine vroia sa testeze ermeticitatea masinii (in caz ca nu a trecut testul cu pisica xD) putea sa mearga la o tura pe acolo.Era numai dus, ca inapoi impingea masina.

Am mai ajuns la inca o concluzie… nu am chef de scris posturi prea lungi :))

~~~THE END~~~

Lasă un răspuns

