Blood the last vampire

Standard

Me back🙂 Avand in vedere ca peste putina vreme incepe scoala eu am intrat intr-o stare de agitatie…de lupta contra timp… xD ceva in genul : ” ce?!? se termina vara? nici n-am apucat sa fac ceva interesant”. De fapt nu am facut mai nimic toata vara… nimic din ce m-ar fi interesat pe mine si mi s-ar fi paraut mie distractiv… in fine.
Zilele trecute m-am uitat la un film, de fapt live action dupa anime-ul[manga too] Blood the last vampire.

Filmul mi-a placut, dupa cum mi-a placut sianime-ul.Dar totusi, cum nu poti compara de exemplu cartea cu filmul nici asa nu poti compara ANIME-ul cu filmul.Efectele speciale nu se ridica la nivelul povestii…. sau cel putin la nivelul la care ma asteptam eu….sangele nu pare real nici macar un pic… dar ce sa-i faci…. movie vs anime => no ; book vs movie => idem😛
Rezumatul filmului e :
Saya este la prima vedere o adolescenta atragatoare de 16 ani, dar aspectul ei exterior tineresc ascunde un suflet chinuit ce a atins varsta de 400 de ani. Nascuta dintr-un tata uman si o mama – vampir, ea este o singuratica care incearca de secole intregi sa distruga lumea vampirilor lui Onigen, folosindu-se in acest scop de puterea ei supranaturala, de abilitatile de samurai si de o sabie magica.
Atunci cand Saya este infiltrata de catre organizatia secreta pentru care lucreaza intr-o baza militara americana din Tokyo numita Yakota Air Force Base pentru a identifica demonii deghizati sub infatisarea unor oameni normali, isi da seama ca depinde numai de ea sa curete scoala si planeta de acesti monstrii nedoriti si amenintatori, care consuma sange omenesc pentru a supravietui la fel ca si ea. Desi pana in acest moment Saya fusese o fata retrasa, nesociabila si dura, ea descopera frumusetea sentimentului de prietenie prin intermediul fiicei generalului care conduce baza militara americana si intelege ca ii poate distruge pe vampirii pe care ii vaneaza apeland si la trasaturile ei umane.

Acum vine si trailerul🙂

Informatii despre:
# Titlu: Blood: The Last Vampire
# Data lansare (SUA): 10 Iulie 2009
# Data lansare (Romania): 11 Septembrie 2009
Nota mea pt acest live action este 9.50 .Ce m-au dezamagit au fost efectele speciale…

thanks cinemax

3 responses »

  1. il am pe un DVD…. ca l-am downloadat si dupa l-am scris pe un DVD cu alte filme😛 daca vrei iti dau DVD-ul ca din comp l-am sters😛

    si da, va aparea si la noi in 11 sept..daca va fi si la lotus… asta ramane de vazut..😛 desi ma-ndoiesc ca nu va fi…🙂

  2. Pingback: S-a dus saptamana mea… « Lotte and Criss

Lasă un răspuns

