Grrrr…vaci… nici nu vreau să…

Standard

…să aud şi să văd. Duminică seara era una să se răstoarne peste maşină…în partea dreaptă unde stăteam eu.Dacă reuşea ma strivea acolo cu cele 700 kg (cel puţin) pe care le are….
De obicei plimbarea de duminica=sat.Nu am nimic în potrivă pt că aşa mai apuc şi eu să-i văd pe bunici.
La ora 8 seara (back to Oradea) vin vacile acasă de la ciurdă.Într-un sat am intrat exact în mijlocul lor cu maşina.De obicei se trag dacă le claxonezi, dar nu şi dumincă….făceam efectiv slalom printre vaci xD

La un moment dat am văzut două care se urcau una peste cealaltă…lol… şi exact atunci am trecut când vaca s-a dezechilibrat şi a căzut de pe cealaltă.A zgâriat maşina pe partea dreaptă spate unde stăteam eu…eu era să sar pe geamul din partea stângă…
Frate-meu spunea într-una că putea să îndoaie tabla de la maşină… bine…daca aia mă prindea acolo nu era nimic, nu?
Bine că numai un pic s-a zgâriat maşina…eu m-am ales doar cu o sperietură :))

Lasă un răspuns

