S-a dus saptamana mea…

Standard

Cine s-ar fi gandit ca nu voi avea net o saptamana intreaga?
Eu cu siguranta nu!
S-a dus saptamana in care avem de gand sa imi caut o gramada de anime-uri noi la care sa ma uit, sa citesc niste manga… am sfarsit prin a termina Shogunul (nu ca m-ar supara, e o carte extraordinara).Am facut partea mea din eseul pe care l-a primit grupa mea la scoala, „Latinitate si dacism”.Intr-o saptamana mi-am facut partea mea.M-a pus profa pe mine sefa de grupa xD .Colegii de grupa mi-au zis „ceva”(%^&$#@%^&**%^$^%$^&) lunea trecuta cand le-am spus ca nu vin toata saptamana la scoala.Desi primisem eseul din Septembrie noi ne-am trezit abia in 1 Octombrie ca mai avem o saptamana sa lucram la el.S-au impartit ei pe biblografie ce sa faca fiecare si s-au decis [fara mine] ca eu voi fi cea care prezita eseul la ora…..doar sunt sefa de grupa, s-au eschivat ei.

Acum ca tot e Duminica…. mi-am luat un live action dupa anime-ul Nana🙂 abia astept sa fie gata de descarcat😀 Ca tot mi-am adus aminte de live action, am scris recent un post despre Blood: The last vampire. Acest film va rula la HMultiplex din 23.10🙂 (hmultiplex exista doar in Oradea si Bucuresti).

Cam atat…🙂

Lasă un răspuns

