Back to life….. chiar?!?

Standard

Ultima postare a fost pe 15 Octombrie, aproape o luna de cand nu am mai scris nimic nici eu nici Criss.Eu din lipsa de internet acasa iar Criss [banuiesc] din lipsa de idei….ce sa-i faci , c’est la vie ! 🙂
Nimic interesant,nimic nou,doar scoala…. so,nothig new xD

2 răspunsuri »

  1. m au lasat fata cuvinde aceste seriale mai ales giuvaierul palatului si cronicile frumosei luptatoare damo..am ajuns sa visez sa ajung in coreea …..iubesc si ador filmele astea

  2. hehe, nu esti prima care viseaza lucrul acesta. Eu una imi doresc de ani buni sa ajung intr-un sat japonez. 😀 cred ca sunt si 8 ani de cand vreau asta. Eu am „descoperit” Asia prin anime-urile japoneze…si am inceput sa ma interesez de cultura,civilizatie, istorie… si a ajuns sa imi placa.
    Iar anul trecut in august [cand a fost difuzat prima oara giuvaerul] am „descoperit” Coreea. Sincer, nu ma prea interesase, stiam doar ca e Coreea de Nord care e comunista si Coreea de Sud care e republica prezindentiala. Ca au fost o tara si ca se afla in peninsula Coreei, nimic mail mult, nimic mai putin 😆

Lasă un răspuns

