Gura păcătosului, adevăr grăieşte !

Standard

Am terminat azi mai repede ora de mate şi profu’ ne-a spus ceva bancuri, printre care unul destul de adevărat.Înainte sa-l spună se uită spre grupul de fete dintr-o parte a clasei unde stau şi eu „ăsta-i făcut de voi,femeile” , ne spune profu’.
Merge unu la o clinică specializată pt a se opera pe creier şi să-l schimbe [destul de ciudat şi sec bancul] şi se uită într-o vitrină. „Creier de femeie 200 $ ” , merge mai încolo „Creier de bărbat 20000 $ ” . Rămâne puţin nedumerit şi îl întreabă pe unul dintre doctori : „De ce costă creierul de femeie aşa de putin şi creierul de bărbat e aşa de scump?” . Doctorul îi răspunde liniştit „Pentru că creierul femeii e mult mai folosit decât cel al bărbaţilor” !!!

Eu din bancă nu m-am putut abţine şi am mai adăugat „şi foarte rar întâlnit”.

Unde vroiam să ajung cu bancul ăsta?La o întrebare pe care o am de mult în minte.”De ce femeile sunt văzute doar ca şi bucătărese,crescătoare de prunci,casnice şi etc, tot tacâmul”.
Scrisese la un moment dat un deştept pe blogul lui ceva despre blogosfera feminină şi o întrebare stupidă „Cine a tras firul de internet în bucătărie încat au ajuns femeile să-şi facă bloguri într-un număr aşa de mare?”
Asta e o chestie la care mă enervez, la fel ca şi treaba cu ţiganii….

Şi ajung la concluzia, are rost să-ţi baţi capu’ ?

2 răspunsuri »

  1. cu oameni ca cel ce a afirmat chestia cu firu` de internet la bucatarie,crede`ma,chiar NU are rost. ar insemna doar neuroni ucisi cu stiinta,un fel de sinucidere intelectuala la nivel acrobatic.

Lasă un răspuns

