no title

Standard

Am de spus cate ceva….

1. si cel mai important SARBATORI FERICITE !!!

era vorba ca va scrie Criss un post dar vad ca nu l-a scris…. asa ca il pun eu dupa ce a trecut Craciunul…. xD

2.Blogul nostru a implinit un anisor de cand este activ 🙂 ne-am inceput activitatea pe 24 Decembrie 2008 🙂

3.Ma gandesc cui sa pasez leapsa 😀

4.Am schimbat tema cu una mai intunecata si am schimbat si headerul 🙂 nu mai e piata Ferdinand din Oradea 😛 va place mai mult asta?

5.Am facut un nou playlist 🙂 daca vreti sa vedeti lista pieselor dati la mai mult 😛

#
1.3 Doors Down – Here Without You
2.3 Doors Down – It’s Not My Time
3.Bleach – Never Too Late AMV
4.Breaking Benjamin – Dear Agony
5.Breaking Benjamin – Fade Away
6.Breath by Breaking Benjamin
7.Citizen Soldier Halo by 3 Doors Down
8.Flyleaf – Arise
9.Flyleaf – Circle
10.Get Out Alive-Three Days Grace
11.Green Day – 21 Guns
12.Jace Everett – Bad Things
13.One-X by Three Days Grace
14.Over and Over- by Three Days Grace
15.Scorpions – Life is too Short
16.Scorpions – Send Me An Angel
17.Send Me An Angel by zeromancer
18.The Diary of Jane by Breaking Benjamin
19.You Belong With Me by Taylor Swift

11 răspunsuri »

  1. Stiu ca nu-i frumos sa mergi la cineva in vizita si sa-i critici zugraveala din sufragerie, dar parca inainte era mai luminos…O fi
    la moda asa,mai negru? Daca tot m-ai intrebat ce parere am,mi se parea mai „calda” pagina cu formatul anterior.Gazda e probabil la fel de primitoare …

  2. stiu ca era mai luminos 🙂 era alb cu albastru deschis…. dar m-am gandit sa faco mica schimbare 🙂 care nu cred ca va dura prea mult…deja caut alta tema cu alte colori, dar am zis sa o las vreo luna pe asta 🙂

  3. EEEEE…..

    ALTA VIATA!!

    BINE CA LUNA VOASTRA A FOST SCURTA!

    SARBATORI FERICITE , UN AN NOU IMBELSUGAT SI MULT NOROC IN VIATA!

    CU TOT DRAGUL ,

  4. da’ de unde ! nu’s eu asa suparaciosa! nu’s eu genul de om care se supara cu una cu doua daca faci o apreciere! Mie mi-a placut ca ai zis ca nu-ti place asa mult negrul ala.Asta si asteptam, aprecierile cititorilor.
    A ajuns si tata sa-mi spuna ca nu-i place cum am schimbat culorile :)) ca l-am facut asa inchis la culoare… asa ca l-am modificat 😛

  5. Chiar ma bucur sa aflu ca tii cont de parerea tatalui tau,mai ales ca era de acord cu si cu mine…

  6. Scuze pentru balba de mai sus („cu si cu”)E clar ca avem un”cu” in plus .Daca-l vrea cineva,e de dat….

  7. Stii cum se spune:da-i omului un deget….
    Pentru ca tot vorbim ca doi prieteni si pentru ca vad bine ca te pricepi la „bloguit” ,permite-mi sa-ti sugerez ca unele dintre comentariile de pe blogul vostru din sectiunea „Yi San(Furtuna la palat)” sa le faci cumva cunoscute celor de la TVR1.Ar putea sa-i incurajeze si sa vada ca in ultimul timp au revenit in optiunile multor telespectatori datorita bunei inspiratii de a difuza serialele coreene.

  8. da 🙂 am gasit-o pe net ;;) am scris k schimb piata ferdinand cu alt header… cred ca pun unul de pe malul Crisului acum 😉

Lasă un răspuns

