Ultimul pe 2009

Standard

Asa cum am scris si la titlu, acesta este ultimul meu post pe 2009.
Ce scriu…? Mai multe sau poate nimic😛
Daca am greseli de ortografie e din cauza ca ieri am achizitionat un laptop Asus A6Q00VA [inca ma obisnuiesc cu tastatura si cum sunt aranjate literele].Desi e abia 10 dimineata sunt nervoasa…dupa ce mi-am instalat windosul am constatat cu stupoare ca nu am niciun driver😯 ma chinui de la ora 8 jumate sa-mi gasesc ceva potrivit… mai are si pretentii…. bine macar ca am fost inspirata sa-mi iau stickul pt net😀 macar stau bine-mersi in pat😀
De ce am dat numele laptopului…poate va vin ceva idei si imi lasati vreun link de unde sa mi le descarc😀

Ce vreme caineasca e in Oradea…cand m-am trezit la 8 era o ceata pe Clujului… abia vedeam drumul din fata blocului..ce sa mai spun de deal…cat despre Cris…e maro…iar.. a plouat in amonte… ce apa frumoasa xD =))
Au trecut aproape 3 ore si nu s-a schimbat mare lucru… sper sa nu ploua la noapte… trecem intr-un an mai cainios… si nu numai din punct de vedere meteorologic😛

Am avut o idee sa fac niste poze la peisajul care mi se infatiseaza de fiecare data cand ma uit pe fereastra…dar sunt numai din luna Octombrie, ultimele poze fiind facute chiar de ziua mea[30 oct].Le voi pune la sfarsitul postului🙂

Ce vreau in 2010?Sa imi reuseasca tot ce mi-am propus😀 si cel mai mult SPER sa nu se mai schimbe nimic in invatamant…incep in septembrie cls a 12-a si parca vad ca va fi un alt fel de bac… iar il vor schimba😐 Doamne da sa NU mai schimbe nimic!!!
Ce altceva as mai dori?Sa ajung in Franta la Paris🙂 Sa reusim sa ne inscriem in campionatul ungar de polo feminin…daca la noi tot nu se face nimic…😐
Si sa fac tot ce n-am facut pana acum🙂 chestii bune…. xD normal…😛

Filmele anului 2009? Le puteti vedeam in 7 minute pe toate🙂

Nu mai am nici chef si nici timp de scris mai mult…am ce facut CURatenie.. ;;) :angel:

Va urez un calduros LA MULTI ANI !!!!! , sa vi se implineasca toate dorintele si ne citim sanatosi in 2010😉

One response »

Lasă un răspuns

