Un nou inceput..(cica)

Standard

Eh…iata ex-primul meu post din acest an cu numele de 2010.De ce ex-primul?[pt ca primul a fost Happy new year😀 ].

Imi cer scuze pentru faptul ca am si uitat cand a fost ultimul meu post din anul trecut,dar conteaza ca stiu care ii primul meu post din acest an :)) .

Infine…a mai trecut inca un an,am mai imbatranit,am cuncoscut lume noua[cine cunoaste stie :”>]  si am invatat multe lucruri bune si nebune.Retrospectiva 2009 nu prea o stiu…doar unele chestiuni putin mai importante care au avut loc.

2010 speram cu totii sa fie un an mai bun,sa scapam de criza economica,de criza foamei,de criza locurilor de munca etc. Speram ca in 2012 sa nu vina sfarsitul lumii si speram sa reusim sa indreptam lucurile pe parcursul celor doi ani ramasi pana la asa-zisul „safrsit al lumii”,ca pamantul nost` drag sa ne ierte toate danuele pe care i le-am cauzat.

Speram ca lumea sa devina mai buna,sa se indrepte spre natura :)) [bullshit] …neeeah.. never  ===> 2012 sfarsitul lumii :))

A sosit 2010…si se pare ca am capatat o mica inspiratie pt un post nou pe blog :))…sau poate doar din cauza lui Ioana care saraca „ma bate” la cap sa ma scriu si eu cate ceva. [Te inteleg Lotte😀 ]

Vremea e naspa de o luna in coace …ploua…ploua….ploua…. ninge… ploua… ploua… ploua… ploua si tot asa :)) iar vremea oscileaza de la plus la minus si de la minus la plus [grade Celsius]. Artificiile au fost si ele dragute,asa cate or fost,iar petardele au fost muuult mai putine decat in alti ani,desi mai multe decat anul trecut :)). Am vrut si eu sa-mi cumpar ceva petarde care puscau de 5 ori numa ca tiganii le vindeau prea scumpe :O [cica 50 de lei pachetul =)) … pe saracia]. Desi vanzarea lor este interzisa,minoritatea de culoare reuseste sa-si vanda marfa printre ciorapi,pantaloni,bluze,treninguri wannabeAdidas/Nike/Puma etc :))).

In concluzie…2009 a fost un an bun….putea fi si mai bun,dar asta e🙂.

La sfarsit o mica urare:

„Noul an se asterne inaintea nosatra ca un volum nescris cu 365 de pagini goale.Va uram sa le scrieti numai cu lucruri bune,impliniri si fericire pentru ca la sfarsitul volumului sa-l cititi cu bucurie!”

La multi aniiiiii!!

2 responses »

Lasă un răspuns

