Heeei all :)

Standard

Hmm….cum sa incep? Am venit sa mai pun un post pe blog si am vazut ca Lotte a schimbat header-ul :X care imi place foarte mult….si a mai schimbat si descrierea de sub ea :> (foarte tru` ).

Astazi imi voi cere scuze(umile) mai multor personaje cunoscute si necunoscute:

-scuze ca nu va cunosc pe cei care dati constant comentarii pe blog (nu va cunosc…pt ca recunosc ca nu intru foarte des pe aici)

-scuze ca nu am postari intresante si ca majoritatea is plictisitoare

-scuze ca am postari putine si rare

-scuze pt faptul ca postarile mele is scurte si cu un continut mai simplu

-scuze pt ca asa sunt eu….blogul nu e o pasiune de-a mea iar faptul ca mai scriu din cand in cand, inseamna  ca mi-a venit si mie un pic de „inspiratie”  care e clar ca lipseste cu desavarsire.

-scuze ca poate ii dezamagesc pe unii (Lotte) pt ca am promis ca voi pune si eu cotul la treaba cu blogul…

Infine! Ma straduiesc sa fac si eu cate ceva pe aici….insa vreau sa zic o chestie: NU scriu aici ca sa devin ceva sau cineva…scriu doar pt a-mi ocupa timpul liber….si poate si pt faptul ca blogul are cativa vizitatori care vin pe aici regulat.

As dori sa comentati in legatura cu ceea ce am zis.Is curioasa ce parere aveti😀 .

14 responses »

  1. In primul rind, multe dintre chestiile pentru care iti ceri scuze se pot rezolva.😉 De exemplu: ne putem sa ne cunoastem (se mai fac intilniri de „bloggeri” si chiar se dau premii uneori, poti scrie mai des, sau mai mult, etc). Nu stiu sa existe vreun „blogger” care sa scrie ca sa ajunga cineva… toti scriu din placere sau pentru ca au ceva de zis… asa ca nu e o problema ca pe moment scrii mai rar. Important e sa continui sa scrii (un pic azi, un pic miine, si asa mai departe) si o sa vezi ca se vor aduna vizitatorii/mesajele/fanii😀.

  2. Cel mai important e sa pui suflet si sa nu pui …talpa (cotul nu stiu daca ajuta)

  3. Da dar…sunt eu oare „blogger”? :-s
    De asta mi-e mie ca „am un blog” …dar nu ma consider deloc „blogger”😀

  4. De obicei cei care scriu zilnic (sau aprope zilnic) sint considerati „bloggeri”. Nu-mi prea place termenul, dar inca nu am reusit sa-i gasesc o traducere care sa ma satisfaca. Probabil ca tu esti inca junioara la asa ceva.🙂

  5. Probabil ca is😀.Sincera sa fiu imi place sa scriu cand stiu ce si cand am ce….dar la mine de cele mai multe ori ii ca nu prea am😀.Faptul ca blogul are vizitatori e numai si numai datorita lui Lotte😀 .

  6. Pai daca nu ai ce-ar fi sa cauti?😛🙂 Scrie despre tine, despre ce-ti place sau nu iti place in jurul tau… o sa vezi ca vor veni subiectele.🙂

  7. sa caut despre ce sa scriu?:-? hm….se pun si barfele care se gasesc in media? :)) dar nu stiu….niciodata n-am inteles ce ar trebui sa gasesti mai exact pe un BLOG.😀

  8. bine…stiu ca ii cam stupida intrebarea dar na…niciodata nu voi stii sa am un blog eu singura care sa-l administrez cum trebuie si sa fie captivant…

  9. Mda…De obicei se zice ca „cel care se scuza,se acuza”.Are rost sa zic ca stiam acest lucru si ca am gresit din neatentie?

Lasă un răspuns

