Mon chat

Standard

Pentru cei care nu ştiu franceză titlul e Pisica mea . Era fată dar totuşi i-am pus un nume de băiat.O chema Mişu. Am avut pisica asta de vreo 5-6 ani şi acum a dispărut.O ţineam la bunici.De câteva săptămâni nu am mai văzut-o …. nu ştiu ce s-a întâmplat cu ea 😦 am găsit nişte poze care i le-am făcut vara trecută.

6 răspunsuri »

  1. aww…poor kitty…si eu am pisici acasa si mi-au disparut cateva asa ca a ta…acuma mai am 2 negre ;)) astea se pare ca ma iubesc prea mult ca sa plece =))

  2. pisica asta a trecut prin multe…. tot timpul s-a intors.. a mai lipsit 2-3 zile dar dupa s-a intors… acum din pacate nu mai apare.. 😦 au ramas doar puii ei care acum sunt marisori… au aproape un an…

  3. stiu ca asa pleaca majoritatea pisicilor si se intorc si de obicei daca nu se mai intorc inseamna ca au murit pe undeva 😦 ale mele se intorceau si dupa cateva luni, deci mai ai sanse 😀 sper sa se intoarca ^^

  4. @Criss – pt ca atunci cand ai fost la ziua mea acum un an era intuneric si nu te-am dus in spate in curte 😛
    @Andra – sper sa se intoarca si sa nu fi murit 😦

Lasă un răspuns

