The song of the week

Standard

Artist: Lady GaGa

Song: Bad Romance

Melodia nu este genul meu insa Lady GaGa m-a atras mereu prin stilul sau excentric de a se imbraca si afirma in videoclipuri,deosebit fata de alte vedete care canta acest gen de muzica.

Videoclipul este dragut(parerea mea):  plin de coregrafii si outfit-uri a la Lady GaGa,un spectacol de lumini si contraste care iti dau senzatia ca ai vedea o lume a viitorului.Clipul este frumos realizat,fata de alte vedete care stau nemiscate si dau degeaba din gura(oricum ii playback😀 ) pt care eu ii acord nota 9 (nu ii acord 10 deoarece nu e stitul meu de muzica).

11 responses »

  1. mi-a placut melodia cand am auzit-o prima oara, numai ca Gaga nu e tocmai una din favoritele mele.Tocmai stilul ei excentric nu-mi place….as prefera ceva clasic… ea a incercat prin stilul pe care l-a adoptat sa iasa in evidenta foarte mult… si inca mai face chestia asta.Iar videoclipul sau mai bine spus videoclipurile ei au o tenta sexuala ridicata… de altfel…ca majoritatea videoclipurilor din ziua de azi….😐 anyway … melodia e draguta🙂 ii dau un 7😀

  2. Avand in vedere melodiile ei dinaninte, melodia asta m-a surprins prima oara cand am auzit-o. Nu imi venea sa cred ca e ea, dar acuma a ajuns sa imi placa.😀

  3. ioana sa stii ca asa ii….”love game” e la fel o melodie cu o tenta sexuala…..destul de evidenta,incat melodia a fost interzisa in Anglia :> .

  4. stiam ca a fost interzisa in Anglia…. fata de noi ei sunt mai selectivi🙂 ceea ce imi place la englezi!

  5. da ba….cam 20 pe acolo :)) …..app

    stiai ca…in gojdu sunt mai multi mane/coca/pitzi decat dinastia „adepti” ai stilului rock? :))

    un procentaj ar fi:
    -65-70% mane/coca/pitzii
    -30-35% genurile rock

    ce zici :> ? :))

  6. Sunt fana Lady Gaga😀 chiar imi place, am ambele ei albume. Imi plac toate videoclipurile ei, femeia asta chiar stie sa faca show. E evident ca nu e cine stie ce frumusete ( e chiar urata, if you ask me), dar stie ce sa compuna, cum sa cante, ce sa poarte si mai ales, cum sa se poarte! Ii apreciez mult stilul, iti trebuie mult curaj ca sa faci asta si multa imaginatie ca sa te reinventezi mereu. Cu toate astea, cred ca ar trebui sa aiba mai multa grija cand apare in public…adica clipurile sunt una, dar viata reala e alta! De exemplu aici e oribila!

    http://www.thefashiongirls.com/?p=2351

  7. Chiar ca e oribila :)) iacs :-&

    Daaaaar…obtine ceea ce doreste prin afisarea acelei tinute: barfe,scandaluri ==> pubilicitate ==> faima!

    Bravo ei! (trebuie sa ai mult curaj sa apari asa ca si ea😀 )

Lasă un răspuns

