I See You …

Standard

Da, văd tot ce faci 😈 chiar acum citeşti ce am scris eu cu puţin timp în urmă.😆
Am dat un titlu ciudat?N-aş zice…se referă la melodia de şfârşit din (hyper-mega-extra) celebrul film 3D AVATAR .L-am văzut de doua ori😆 m-am dus şi a doua oară…dacă n-am plătit eu😀
Acum dacă tot am deschis subiectul de ce să nu îl continui?Comentez puţin de film.

Tot ce mi-a plăcut la el au fost…. efectele speciale 3D.Povestea o ştiam de mai mult timp, dintr-o carte pe care am citit-o în clasa a VI-a.

Se numeşte Winnetou şi este scrisă de Karl May. Ce e diferit la Avatar faţă de carte? Păi locul e schimbat, nu mai e Lumea Nouă e Pandora; nu mai sunt indienii amerindieni sunt fiinţele na’vi.Ce e asemănător?Păi oamenii au invadat cele două lumi cu acelaşi gând, acela de a pune mâna pe resursele care le deţin băştinaşii pentru a le vinde în lumea lor, acestea valorând mult; a doua asemănare e legată de băştinaşi… nici amerindienii şi nici na’vi vor vroiau ceea ce puteau oamenii să le ofere.

Rămân tot la ideea mea, Avatar este de fapt Winnetou intr-o variantă a zilelor noastre + efectele 3D, care mie mi-au plăcut😀 îmi place cum arată Pandora noaptea🙂

Şi acum melodia de care am spus🙂

Artist Leona Lewis
SongI see you

Leona Lewis este una dintre cântăreţele care au o voce extraordinară.Deşi nu o prea ascult, piesa aceasta îmi place! Îi dau nota 10 cu *🙂

6 responses »

  1. Ma tot gandeam intre melodia asta si cea de la Star Dust pentru „The song of the week”. Filmul ii grozav,cu o poveste foarte faina (n-am citit Winnetou,dar acuma ca ai mentionat cred ca am sa ma pun sa le citesc volumele pt ca le am :)) ).

    Hm…..si Titanic avea melodia lui Celine Dion, „My heart will go on” ,iar in acest caz Leona Lewis e ca si o Celine 2 cu melodia aceasta.

    Nici eu nu ascut Leona,dar melodia asta imi place foarte mult si are 10 * si din partea mea :X .

  2. Uf… toata lumea vorbeste de filmul asta… eu inca nu l-am vazut, sper dupa sesiune… mai mult de curiozitate, nu sunt adepta fimelor de genul… dar dupa atata isterie, ma gandesc ca tre’ sa fie ceva de capul lui totusi!

  3. Sa stii ca intr-adevar este!! Si eu abia saptamana trecuta l-am vazut …..dupa nu stiu cate invitatii.E grozav!!

    Mie mi-a placut enorm,devenind unul dintre filmele mele preferate!

  4. Marcela , Celine Dion este cantareata mea preferata! Iar melodia aceea ocupa un loc special in inima mea, pe care nicio alta melodie nu i-l va lua🙂 La fel ca „Pour que tu m’aimes encore”😀 melodiile lui Celine Dion au de la mine 10* fara niciun comentariu in plus🙂

  5. nici eu n-am vazut avatar il vad wekeend-ul viitor cu a mea nebuna clasa+dirigu si il vedem 3D ador filmele 3D

Lasă un răspuns

