Star Dust(the movie)

Standard

Am vazut filmul de curand pe PRO TV.Mi-a placut enorm de mult incat l-am downlodat si eu si m-am uitat la el de inca 2 ori :)) .Acum citesc si cartea (despre care am auzit ca ii putin diferita fata de film ) insa pana acum ii si aceasta la fel de buna (e ceea ce ma asteptam).Din partea mea are nota 10* deoarece este un film foarte bine realizat,clar, o poveste de dragoste ca in basme cu un happy ending,cu multe zbuciumuri si intamplari care te tin cu sufletul la gura.

Mai jos am pus un trailer si o galerie cu cateva imagini wallpaper. Enjoy!

Voi ce parere aveti?😀

Intr-un mic satuc britanic, tanarul Tristan duce o existenta simpla, preocupat doar de a-si face un rost printre locuitorii satului si sa castige dragostea frumoasei Victoria. Plin de frenezia dragostei, el ii promite tinerei ca-i va aduce o bucata dintr-o stea cazatoare vazuta de amandoi intr-o noapte,insa e surprins sa descopere ca zidul vechi de la marginea satului a carui spartura e bine pazita de un batranel vanjos este de fapt granita catre o cu totul alta lume.
In cealalta lume insa, batranul imparat muribund isi pune fii la incercare pentru a-si desemna succesorul, cerandu-le sa aduca un cristal pretios ca semn nobiliar, in timp ce vrajitoarea Lamia si surorile sale sunt disperate sa gaseasca singurul lucru ce le-ar putea readuce tineretea.
Iar in acest taram magic, cautarile tuturor se intalnesc in modurile cele mai surprinzatoare cu putinta, iar Tristan e menit sa se descopere pe sine si legatura sa misterioasa cu aceasta lume noua.

Site oficial:  http://www.stardustmovie.com/


3 responses »

  1. Ma bucur ca ai observat descrierea…trailer-ul…mica galerie pe ca am pus-o,dar si link-ul catre site-ul oficial.

    Cat despre film….merita vazut !!! Nu pierzi nimic,iar in legatura cu actiunea care se petrece,cred ca ar fi pe gustul mai multor genuri de persoane (cred😀 ).🙂

    Noapte buna!

Lasă un răspuns

