The Diary of Jane

Standard

Aveam de gând să scriu un post kilometric despre Valentine’s day, dar m-am răzgândit…. oricum, tot ce scriam nu era de bine😆 Tot ce avem de gând să scriu a exprimat foarte bine ChocolatFollie😀 aşa că renunţ să mai scriu şi eu😛
Melodia pe care am ales-o pentru săptămâna asta aparţine băieţilor de la Breaking Benjamin.Este varianta acustică de la originalul „The Diary of Jane” .

Artist: Breaking Benjamin
Song: The Diary of Jane

Melodia asta e printre preferatele mele şi ale Cristinei😀 şi în varianta originală şi cea acustică😀 aşa că se bucură de o evaluare cu calificativ maxim, 10* !

One response »

  1. Iep…10 cu steluta!!

    Ce demult n-am mai ascultat-o….de vreo 2 zile :)) dar parca am mai pus-o si eu pe blog😕 eu asa stiu😀

Lasă un răspuns

