Being Erica

Standard

Nu de mult am terminat de vizionat un serial foarte dragut si simpatic care mi-a placut enorm de mult.Despre serial am aflat de pe Hallmark,insa bineinteles ca eu nu prea urmaresc televizorul (plus ca nici nu prea am rabdare sa astept cate o saptamana pana sa apara urmatorul episod),asa ca l-am downlodat de pe net primul sezon,iar la al doilea m-am uitat online.

Serialul se numeste „Being Erica” si este vorba despre o femeie in jur de 30 de ani,la maturitate,o varsta la care regreta multe lucruri pe care le-a facut in trecut (copilarie,adolescenta).Pentru a-si rezolva porblemele ea ajunge la un terapeut Dr. Tom,pentru a o ajuta sa treaca peste intamplarile neplacute intr-un mod unic: Erica are sansa sa dea timpul inapoi si sa-si repare greselile facute.

Being Erica  este un serial Tv a carui actiune se petrece in jurul vieţii nu prea reuşite a lui Erica Strange. Erica işi dă seama că viaţa ei e plină de regrete,  pe parcursul serialului ea se întoarce în timp ca să încerce să schimbe ceva. Actiunea e una realista şi amuzantă , pe parcursul căreia Erica se cunoaşte pe sine, se impacă cu trecutul dar reuşeşte să se împlinească în prezent (işi dă seama pe cine iubeşte, ce problema are cu familia, că este o femeie puternica care poate multe, şi că viaţa iţi reyervă întodeauna surprize…).

Mai mult nu vreau sa va spun…pentru a nu face spoilere…..astept totusi pareri despre acest serial🙂 .

Mai jos aveti si un trailer de la al doilea sezon (mi s-a parut mult mai complet si contine si secvente din primul,asa ca l-am ales pe acesta):

2 responses »

  1. Este super serialul, pe comp il vad si eu din aceleasi motive ca si tine. Si Divort la Hollywood e misto(The Starter Wife) si daca reusesti sa vezi „Life”,din 2007 este unul din cele mai tari seriale ever, pacat ca a fost anulat dupa greva scenaristilor!

Lasă un răspuns

