Spuse de copii….

Standard

Dintr-o colecţie de scrisori (autentice) ale copiilor americani către Dumnezeu:

– Dragă Dumnezeu! Dacă eşti atent duminica în biserică, îţi arât pantofii mei cei noi.
– Dumnezeu! Vreau să trăiesc 900 de ani, ca tipul acela din Biblie.
– Am învăţat la şcoală că Edison a făcut lumina. La şcoala de duminică a spus reverendul ca Tu ai făcut-o. Edison ăsta ţi-a furat ideea.
– Niciodată n-aş fi crezut că movul se potriveşte cu portocaliul, până ce n-am văzut apusul de soare ce l-ai făcut marţi seara. A fost tare mişto…
– La şcoala de duminică ni s-a explicat ce şi câte faci. Cine-ţi face treaba când eşti în concediu?
– De unde ai aflat că tu eşti Dumnezeu?
– Pentru balul mascat vreau să mă îmbrac în drac. Nu te superi, nu?
– Tu chiar aşa ai proiectat girafa sau din greşeală a ieşit aşa?
– De ce laşi oamenii să moarş şi tot faci alţii în loc? N-ar fi mai simplu să-i laşi în viaţă pe ăştia?
– Dumnezeule! Că ai făcut mai multe religii e OK, dar cum de nu le încurci intre ele?
– Tu ştii despre lucruri înainte să fie inventate?
– Bunicul a spus ca Tu deja erai când a fost el copil. Cât de bătrân eşti?
– Îţi mulţumesc pentru frăţior, dar eu m-am rugat pentru un căţel.
– Cât timp am fost în vacanta, tot timpul a plouat şi tăticul a fost tare nervos şi a spus nişte lucruri despre Tine… dar te rog să nu-i faci rău!
– Te rog să-mi trimiţi un ponei. Până acum nu ţi-am cerut nimic. Poţi verifica.
– Cum se poate ca pe vremuri atâtea minuni ai făcut şi acum nu-i nici una? Cum se poate ca în ultima vreme n-ai inventat nici un animal nou? Sunt numai acelea vechi.
– Doamne, Te rog să mai pui o sărbătoare între Crăciun şi Paşte!
– Poate Cain şi Abel nu s-ar fi omorât, dacă aveau camere separate. La noi, cu frate-meu funcţionează…
– Pun pariu că e foarte greu să-i iubeşti pe toţi de pe pământ. Noi suntem doar patru în familie şi nu merge.

4 responses »

Lasă un răspuns

