Wake up

Standard

E 14:00.Nu am scris nici eu şi nimic Criss de ceva timp.Inspiraţia a fost sub -30°C … xD şi cheful de a scrie a fost la o bere😆 nici acum nu e prea prezent😀

Întâmplările din ultimele 2 săptămâni ar trebui să le notez undeva… cum să mergi la şcoală cu tema nefăcută la engleză şi să primeşti nota 10 pt asta?Păi, eu am reuşit!😆 mie mi s-a furat şi prosopul din tribună când am fost la bazin luni….a trebui să aştept după antrenorul lotului naţional de juniori (V. Hagiu) să-l întreb dacă nu cumva unul dintre băieţii lui mi-a luat prospul…era în apropiere de echipamentul lor…aşa că nu mă miră să mi-l fi luat careva.Încă nu am aflat, n-am mai fost la antrement de luni.Aflu deseară dacă l-au luat ei sau nu…deşi altă explicaţie nu ar fi xD

Nu ştiu cu care ocazie am căutat ilmnul naţional al României pe youtube…😆 şi am găsit ceva de la meciul de polo România-Spania care s-a jucat la Oradea🙂 Amintiri frumoase, daor am fost şi eu în tribună🙂
Voi pune ceva videouri şi cu golurile băieţilor.De ţinut mine, România a învis Spania(vicecampioana mondiala Roma 2009) cu 9-7😀

Imnul =>

Si 4 din golurile baietilor😀



2 responses »

  1. Apropo… sa nu uit… scrie aici ce ti s-a intimplat in ultimele doua saptamini… cu toate detaliile pe care consideri ca ni le poti spune. N-ai nevoie de un caiet cind ai un jurnal, nu?😀

Lasă un răspuns

