Oltchim, vicecampioana Europei!

Standard

Aseara (15.05.2010) s-a jucat la Bucuresti finala Champions League la handbal feminin.Protagonistele au fost Oltchim RM Valcea si Viborg. Meci interesant.Eu,cel putin, speram intr-o minune la acest meci, dar se pare ca romanii nu sunt facuti pt a infaptui minuni.Am pierudut meciul tur de la Herning (Danemarca) cu 28-21.Cel retur cu 32-31.Macar o victorie de palmares daca avea Oltchimul acasa. La anu’ sa speram ca mai ajunge Oltchim iar in finala, iar de data asta sa ia si cupa🙂

Galeria a fost una extraordinara!Multe personalitati am vazut prin tribuna de la Polivalenta:Gabi Szabo,Lucian Bute,Gh Hagi si Gica Popescu.
S-a intamplat ceva ce ma asteptam.In prima repiza s-a stricat tabela de marcaj.Tipic Romania!No comment.Eu cel putin am ramas fara replica cand am auzit… nu inteleg de ce m-a luat prin suprindere, doar ceva trebuia sa se intample!
Cea mai buna jucatoare, dupa parerea mea, a fost Jurak (VKB).Un meci formidabil la numai 3 luni dupa ce a nascut.Bravo ei!
Sa nu uitam de Cristina Vărzaru, capitanul nationalei Romaniei care joaca la Viborg.A castigat titlul de golgeter a Ligii Campionilor cu 100 de goluri sau 101… Nu mai stiu exact,dar felicitari!

3 responses »

  1. Ma bucur pentru ele. Ar fi frumos sa cistige cupa aia, dar vor mai avea prilejul.🙂
    Pe de alta parte, ma gindesc ca ar trebui remarcat un lucru: fetele le la Oltchim au facut performanta doar pentru ca au fost investiti foarte multi bani pentru ele. Nu stiu suma, dar, oricum, mult.

    Ca sa faci o comparatie, am auzit ca investitia in fetele de la Viborg a fost de citeva ori mai mare. Asta inseamna antrenori buni, medici buni pentru recuperare, antrenamente actuale (inclusib cu tehnologia de ultima generatie) si asa mai departe. Asigurarea unei stabilitati financiare jucatoarelor este probabil ultimul lucru din lista, dar nici el nu este de neglijat. E greu sa faci sport de performanta cind mori de foame…

  2. toata lumea a fost dezamagita de faptul ca au pierdut…se asteptau sa castige…ei bine, asta e😛 poate data viitoare😀 oricum felicitari, sa fii vicecampioana e ceva, nu?

Lasă un răspuns

