Hachiko: A Dog’s Story (movie)

Standard

Este foarte impresionant filmul, o drama inedita inspirata din realitate care m-a lasat cu siroaie de lacrimi. Din partea mea are nota 9 pe o scala de la 1 la 10. Nu vreau sa povestesc despre el pentru a nu face spoilere.

Va spun doar ca merita vazut, chiar daca nu-ti plac dramele, pot sa spun ca este un film pe placul tuturor, deoarece abordeaza teme ca si prietenia, devotamentul, increderea, compasiunea si iubirea.

Remake al filmului japonez “Hachiko Monogatari” din anul 1987 si inspirata dintr-o poveste reala petrecuta in Japonia in prima parte a secolului al XX-lea, drama “Hachiko: A dog’s story” urmareste relatia speciala creata intre un profesor de colegiu si un caine pe care il gaseste pe strada si il aduce in casa lui. Ani de-a randul, loialul animal Hachiko isi insoteste in fiecare dimineata stapanul la gara si il asteapta in fiecare seara pe peron sa se intoarca de la locul de munca.

Intr-o zi nefasta insa profesorul sufera un accident cerebral si decedeaza, neintorcandu-se niciodata acasa cu trenul. Timp de 9 ani Hachiko merge zi de zi la statia de cale ferata pentru a-si intampina stapanul, uimindu-i pe localnici prin devotamentul lui si predandu-le acestora o lectie despre iubire si compasiune.

Vizionare placuta!

6 responses »

  1. Este un film de nota 10 .Ieri am vazut filmul si mi-a placut mult . Am ramas fara cuvinte atunci cand Hachiko l-a asteptat ani la rand pe stapanul lui care l-a luat si l-a ingrijit de cand era micut .
    Nu cred ca am mai vazut pana acum un caine asa de destept care sa-si astepte stapanul de fiecare data cand pleaca la servici . Acest film este si va ramane pentru mine un film de nota 10 . Puterea divina sa te rasplateasca pentru articolele pe care le-ai scris cu atata rabdare .
    Iti multumesc mult .

  2. filmul e superb.n-am cuvinte.. desigur ca am plans cum fac la orice alt film😀 dar chiar m-a impresionat .. si un altul f bine realizat a fost The Boy in the Striped Pyjamas🙂

  3. Foarte frumos filmul. Am plans cred ca 40 de minute. Un film care te invata sa pretuiesti mult mai mult animalele.:((

  4. Da!Intr-adevar asa ii….si mai arata ce inseamna faptul ca animalul poate deveni cel mai bun prieten al omului. Chiar daca nu vorbesc, si anilmalele pot avea suflet si simti oameni buni la suflet….cel putin eu asa cred😀

  5. Am plans pentru prima data chiar la acest fil.Cel mai bun film pe care l-am vazut!

Lasă un răspuns

