The song of the week – Sisters Of The Light

Standard

M-am decis sa mai scriu si eu ceva… n-am mai scris nimic de ceva vreme. Voi incepe cu melodia saptamanii 🙂
Mai nou am inceput sa ascult Symphonic Metal. Asa ca melodia de azi va fi una rasunatoare 🙂

Artist: Xandria

Song: Sisters Of The Light

Nu e videoclipul original, dar melodia conteaza 🙂

2 răspunsuri »

  1. Hm….si eu cateva melodii pe comp iar metal simfonic ascutl si eu de ceva vreme incoace intr-una, si zilnic cel putin o melodie de la Nightwish.

    Si mie imi place Xandria! 😡

Lasă un răspuns

