The song of the week

Standard

Artist: Within Temptation

Album: Mother Earth

Song: Mother Earth

Imi place mult melodia, ea fiind tot genul symphonic metal ca si melodia lui Lotte de saptamana trecuta. Melodia am postat-o cu ocazia inundatiilor care au loc in tara noastra, mama natura fiind mereu, din pacate, de neoprit. Uneori ea e frumoasa si darnica, dar alteori distrugatoare a tot ceea ce gaseste in calea ei!

Versuri:

Birds and butterflies

Rivers and mountains she creates
But you’ll never know
The next move she’ll make
You can try
But it is useless to ask why
Cannot control her
She goes her own way

She rules until the end of time
She gives and she takes
She rules until the end of time
She goes her way

With every breath
And all the choices that we make
We are only passing through on her way
I find my strength
Believing that their soul lives on
Until the end of time
I’ll carry them with me

she rules until the end of time
she gives and she takes
she rules until the end of time
she goes her way

Once you will know my dear
You dont have to fear
A new beginning
Always starts at the end
Once you will know my dear
You dont have to fear …
Until the end of time x3
She goes her way

she rules until the end of time
she gives and she takes
she rules until the end of time
until the end of time
until the end of time
she goes her way.

Aici aveti link-ul unde puteti vedea videoclipul original :

http://www.youtube.com/watch?v=reGlno9aUpw

6 responses »

  1. N-am fost pe faza😆 eu vroiam sa postez si saptamana asta articolul asta cu o melodie diferita fata de cealalta😆 schimbam stilul la rock alternativ🙂 dar o las pe saptamana viitoare.
    Eu sunt complet rupta de lume… stiu numai ca sunt inundatii dar habar n-am prin ce orase sunt si care judete sunt cele mai afectate…😐 prefer sa stau si sa citesc decat sa ma uit la tv… mi-am facut plinul la dvd-uri cu anime, cu filme coreene si sezonul doi din True Blood incat atunci cand nu citesc sau nu sunt la bazin ma uit la ce mi-am pus pe dvd-uri xD

  2. UUU :> eu deja am vazut primele 3 episode din sezonu III din True Blood😡 ….de citit citesc si eu..but anime nu cred sincer ca ma mai tenteaza😀

    Hm…si la TV nu ma uit nici eu. Intamplator mancam un mar in camera si erau stirile la Tv si se uita mami si atunci am vazut ce inundatii devastatoare sunt :-< prin Moldova. Prutul si Siretul au distrus tot in calea lor, iar eu am inteles ca s-au rupt digurile Siretului ( ca si cum Crisul ar creste pana sus la maluri si malurile crisului s-ar rupe *malurile is diguri* si ar inunda tot orasul ). Crede-ma ca ii foarte dramatic ce se intampla acolo!

  3. 1) imi place melodia, asa ca bravo
    2) stiu ca a aparut sezonul 3 din True Blood, dar inca nu l-am vazut. Inca. Cum sint primele episoade?🙂
    3) nu cred ca dramatic are termeni de comparatie. Dar e chiar tragic ce se intimpla cu inundatiile alea.

    Si inca ceva. Nu va luati prea mult dupa stirile de la televiziuni. Au tendinta sa exagereze anumite aspecte ale realitatii.

  4. Da stiu ca stirile au tendinta sa exagereze dar nu cred sincer….avand in vedere ce am vazut nu cred ca exageraza cu ceva aratand dramele oamenilor😦 .

    Hm…cele 3 episoade care au aparut sunt interesante pana acum😡 Abia astept sa apara si celelalte si sunt foarte curioasa de ce se va intampla intre Sookie si Eric!

Lasă un răspuns

