The Song Of The Week

Standard

Imi place melodia aceasta.Nu numai versurile sau numai linia melodica, ci tot! Am ales varianta de vals vienez (unul dintre dansurile mele preferate). Enjoy!

Song: Once upon a December  (Phantom Of The Opera – waltz version)

Varianta originala cantata de Deana Carter este aceasta :

Am scris in paranteza la titlu melodiei Phantom of the Opera. Ma refeream la filmul (facut in 2004) care s-a facut dupa cartea lui Gaston Leroux, Fantoma de la Opera(Le Fantôme de l’Opéra).Am avut ocazia sa o citesc cu vreo doi ani in urma. Cred ca voi mai face un post cu Cartea Lunii in care voi scrie despre una din cartile pe care le-am citit. 🙂

3 răspunsuri »

  1. Prima varianta pe care ai pus-o tu o am de mult timp pe telefon si la un moment dat o ascultam intr-una numai pe aia :)) …insa a doua varianta imi place mai mult acuma! :))

Lasă un răspuns

