Damo (Cronicile Frumoasei Luptătoare)

Standard

M-am gandit ca macar acum, la a doua difuzare a serialului, sa-i inchin si acestuia un articol. Prima oara cand a fost difuzat pe TVR2 l-am urmarit doar, fara sa scriu nimic despre el. Acum TVR1 il redifuzeaza si ,banuiesc ca, va avea mai multi telespectatori. Poate va fi si mai apreciat decat a fost cand a rulat la tvr2.
Si acum ceva despre serial :

In secolul XVII in Coreen, in timpul dinastiei Chosun, exista un grup de femei numite Damo. „Damo” inseamna femeie politista. Femeile care erau denumite Damo erau dintr-o clasa sociala inferioara, dar avea privilegiul de a investiga camerele private alea altor femei si sa interogheze femeile din nobilime, acolo unde niciun barbat nu putea patrunde. Damo care lucrau in palat erau expuse chiar si intrigilor politice. Dar Damo, fiind din o clasa sociala joasa si fiind si femei, erau tratate la fel ca si slugile in societate.
Ele nu erau acceptata de societatea vremii, plina de prejudecati despre clasele sociale si sexul persoanei. Acest serial este despre o femeie Damo numita Chae-Ok. Nascuta intr-o familie de nobili, Chae-Ok a fost vanduta ca sclava dupa ce tatal ei (invinuit de tradare) s-a sinucis. In timp ce fugea de garzile imperiale, Chae-Ok a fost separata de fratele si mama ei si a fost silita sa serveasca ca servitoare personala a tanarului Hwanho Yoon. Hwanho Yoon este fiul unei concubine cu un functionar guvernamental nobil. Sangele sau e de origine prea ridicata pentru a fi considerat om de rand dar statutul sau social (din cauza originii amestecate) este prea scazut pentru a face parte din inalta nobilime. HY (asa ii voi scrie numele de acum) este trimis de tatal sau la un masetru in arte martiale pentru a invata sa se lupte. Pentru ca CO a fost servitoarea lui HY aceasta l-a insotit pe tanar si de asemenea, a invatat si ea arta de a lupta.

Chae-Ok (Interpretata de JI-Won Ha)

O luptatoare Da-Mo de 23 de ani. Pt ca s-a antrenat in manuirea sabiei de mica este imbatabila in luptele cu sabia. Fiind crescuta la munte a invatat multe de la natura. Ea este corecta (directa) si onesta cu altii ceea ce o face sa nu suporte minciunile altora. Desi e curajoasa si barbatoasa ea nu-si poate ascunde inima blanda si latura feminina cand e in fata lui Sung-Baek.

Hwang Bo Yoon (interepretat de Seo-Jin Lee, actorul care l-a interpretat si pe Yi San)

Un politist. Mama lui a fost a doua sotie a unui om onorabil si asta a fost durerea lui inca de cand era mic. Este foarte priceput in munca lui dar ochii lui tradeaza singuratatea si faptul ca e mereu framantat de ganduri. El isi adora oamenii (colegii) ca si cum ar fi fratii lui dar nu arata asta. Avanseaza repede in ierarhie si asta ii face gelosi pe rivalii sai. In consecinta devine tinta intrigilor si sfarseste in inchisoare. O iubeste pe Chae-Ok. Dar sunt din doua clase diferite si il doare inima sa vada cat regret este in ochii lui Chae-Ok cand isi atinteste sabia asupra lui Sung-Baek.

Sung Baek Chang (interpretat de actorul Kim Min Joon)

Are 30 de ani şi este faimos pentru utilizarea sabiei. El a fost adoptat de un cuplu de leproşi. El paraseste oraşul leprosilor la vârsta de 15 ani şi se antreneaza el însuşi cu sabia, până când devine de 23 ani. El adună atunci oamenii pentru a protesta împotriva societăţii în care prejudecatile de clasa cer prea mult sacrificiu de la oameni. El are grijă de poporul său, dar el are, de asemenea, o latura cruda care nu va ierta pe nimeni care nu împărtăşeşte aceleasi gînduri. El simte ca se indragosteste de Chae-Ok dar de asemenea, ştie că o iubind-o isi va ruina visul său mare de a distruge lumea corupta şi să înstaureze o noua justiţie in lume.

De asemenea, ce mi-a mai placut a fost coloana sonora a filmului. Desi nu prea s-a potrivit, mie una mi-au placut melodiile.
Acum, spre deliciul unora voi pune si cateva filmulete facute cu actorii.🙂

Voi incepe cu melodia care imi place cel mai mult: „A Song Of Devotion

Iar dupa am ales „Sonf Of Sorrow

Unele informatii le-am luat de la Viorica.

102 responses »

  1. cel mai mult la acest film imi place de Seo-Jin Lee cel mai mult mi-a placut in filmul furtuna la palat impreuna cu Song-Yong dar si in accest film imi place cum intra in rolul personajelor si il ador:X:x:X Sper ca se va redifuza Furtuna La Palat:X:x:X astept:*

  2. Pingback: Hur Jun (Legende la Palat: Doctorul Hur Jun) « Lotte & Criss

  3. Multumim celor care se ocupa de acest site! Macar ne putem bucura si noi de aceste filme coreene, de informatiile pe care ni le oferiti! Totusi sunt f curioasa ce varsta au personale kre urmaresc acest film…. eu am 21 de ani,,,si alte filme asa interesante nu am mai vizionat…

  4. @Adriana – varsta celor care urmaresc serialele coreene difera. Eu una am 17\18 ani. Sunt pers mai mici ca si mine dar si mai in varsta. Sincer, nu stiu care e media de varsta.

  5. Serialul asta este fenomenal, la fel ca celelalte seriarle coreene, nu am ratat niciodata unul!

  6. adriana eu am 16 ani iar varsta parintilor mei este 42 de ani toti urmarim aceste seriale coreene sunt extraordinare sh interesante

  7. Ce pot sa spun…sunt indragostita de acest film! Imi place la nebunie e superb…
    Actorul meu preferat din acest film este Kim Min Joon ( Soung BaeK) Si Chae-Ok e simpatika ^_~ .
    Muzica e superba, extraordinara O ador! ca si pe Soung Baek :* :*:*

    Imi place sa vizionez acest film chiar daca i-am vazut sfarsitul tragic😦
    Cica are 14 ep e adevarat?
    Niste video:

    M-am uitat si la celalte filme dar asta e cel mai tare!

  8. Ador filmul asta e super sunt indragostita de el si de Kim Min Joon (Soung Baek) cel mai frumos film corean de pana acuma pacat ca i-am vazut sfarsitul tragic😦
    PWP ^_~

  9. Este intr-adevar un film superb.Eu sunt cu mult mai in varsta decat voi,dar povestea,muzica,personajele m-au captivat de la bun inceput.M-as indragosti de Soung Baek daca as putea si in realitate.

  10. ma bucura acest fapt,,,ar trebui kt mai multi oameni sa vizioneze aceste filme,,,le-ar ridica moralul,,,,si tinerii care au cam uitat bunele maniere ar trebui sa vizioneze. Poate dak filmele coreene ar fi difuyate si d alte canale de tv,,,ar fi mult mai cunoscute. Va iubesc pe toti care simpatizati aceste filme

  11. e superr filmull😡
    şi ımi place foarte mlt de Sung Baek Chang , Chae-Ok şi Hwang Bo Yoon
    merita vazut filmul

  12. nu mai tin minte cum a inceput. =__________=”

    in fine…

    si mie-mi plac si probabil ca prietenii mei ma considera putin (mai mult) sarita de pe fix din cauza asta.

  13. Vardistii il urmareau pe SungBaek si l-au incoltit. Chae Ok a iesit in randul vardistilor si s-a dus spre el… si dupa a inceput filmul.

  14. Sung Baek Chang indragostit de Chae-Ok si Hwang Bo Yoon la fel…
    1.Iar ea e indragostita de Sung Baek Chang sau de Hwang Bo Yoon?
    2. Sung Baek Chang daca e indragostita de ea ..nu are cum sa fie fratele ei ;-??.
    Rasp?:D

  15. Mda..;D eu am 14 ani ..si ma uit la el ;;)
    E super…la fel ca : -Giuvaierul palatului sau Furtuna la palat..:D
    Mie mi.a placut foarte mult ”Giuvaierul palatului” si mai ales Janggeum…:D

  16. :-/ cei doi frati nu se cunosc… nu cred ca poate fi numit incest. Cat despre cine iubeste Chae Ok, acela e HwangBo. Se va vedea in ultimul episod. Cel putin mie asa mi s-a parut.

    Cat despre serialele care au fost pana acum, cel mai mult mi-au placut Secretele🙂

  17. filmul e super dar tot nu inteleg dc intotdeauna filmele coreene se termina trist.Filmul ar fi fost mai fain daca nu ar fi murit JI-WON HA si SEO-JIN LEE

  18. Pai… serialele acestea care au fost la tv si vor mai fi, se termina trist sau au intamplari triste pt ca… sunt drame. Toate contint cuvantul drama😆

  19. e un film superb…nu pot sa cred ca are un final atat de tragic si trist…am plans si voi mai plange pana la sfarsit la fiecare episod…:((…miercuri ultimul episod:((…prea frumos… prea scurt!!!

  20. nu toate filmele se termina trist in guvaierul palatului sa terminat cu bn

  21. da asa e…dar acolo mai erau si parti bune…dar aici o tine din rau in rau…prea trist!!!

  22. madalina…am vzt pe youtube ca mai bine nu ma uitam ca acum nu mai e interesant…dar toti 3 vor muri…si in ultimele clipe vor afla ca sunt frati…mai bine uita-te miercuri pe tvr1 la 18:30 si vei vedea finalul!!!

  23. Eu ştiam sfârşitul. Am văzut serialul prima oară când a fost difuzat pe TVR2. La un moment dat vroiam ca Chae-Ohk sp rămână cu Sung-Baek, dar m-am răzgândit😆 . Am observat o chestie acum când l-am urmărit a două oară… de fiecare dată când cei 3 se întâlnesc… unul dintre HwangBo sau Sung-Baek este rănit. Chae-Ohk este cea care scapă aproape nevătămată. Îmi pare rău că a fost aşa de scurt, îmi pare rău că au murit toţi trei, îmi pare rău că s-a terminat.
    Sung-Baek află ca Chae-Ohk este sora lui înainte ca HwangBo să moară. Iar Chae-Ohk află că Sung-Baek este fratele ei înainte ca SB să moară. Atunci, pe moment, cred că şi ea şi-a dorit să moară şi a intrat în bătaia puştilor şi a săgeţilor. Astfel cele 3 personaje principale îşi iau adio de la viaţă.
    Cea mai profundă scenă o consider pe aceea când HwangBo îi cere lui Chae-Ohk să îl omoare ca să-i demonstreze determinarea ei. Iar in momentul in care este rănit îi cere să plece cât mai departe de el. Ceea ce m-a cutremurat a fost decizia ei de al omorî pe HB, chiar dacă s-a întors cu spatele la el. Şi după plecarea ei în căutarea lui SB.

    http://www.mysoju.com/damo/ – aici am urmărit eu ultimele 4 episoade, azi. Nu ştiu ce s-a întâmplat cu canalul lui antorieman de pe youtube. Acolo existau toate episoadele din Secrete si Damo in română. Scria că este suspendat.

  24. Desi am aproape 40 de ani stau in fiecare zi cu sufletul la gura sa urmarescfiecare secventa.Sunt mai rau ca la 17-18 ani cand mai aveam cate o simpatie

  25. Ehe, Nina, nu esti singura la acesta varsta! Te invit sa-i cunosti pe tovarasii nostri de discutii mai vechi pe site. Exemplu Mirabel,Lacramioara,Werra,Gabriel,Marius512 … si multi altii pe care momentan nu mi amintesc… este o ora inaintata in noapte, la care ar trebui sa dorm…😀 scuze celor pe care nu i-am amintit.

  26. eu il ador pe LEE SEO JIN…si sunt foarte suparata ca se termina filmul miercuri..adica nu stiu..de ce trebuia sa fie asa scurt?!:((

  27. eu am 14 ani. :)) ma uit chiar si la reluari. doar fiindca imi place serialul foarte mult, nu de alta. de abia astept finalul…nu l-am mai vazut pana acum. 8->

  28. sooper cel mai tare dar si secretele de la palat a fost sooper il urmaresc in fiecare zi cu sora si mama mea😀

  29. Eu am 12 ani (aproape…pe 23 august e ziua mea)😀 si mie imi place foarte mult serialul! Dar pacat ca se termina asa de trist😦 hmmm… dar nu ai ce-i face. Asa e viata-se mai intampla si chestii triste.😉

  30. Eu am 15 ani si cand se termina filmul ies foarte bulversata din camera…si ai mei mereu zic(fratimio in general):”Iar ai plans ma?!”…dar chiar nu am cum sa ma abtin…eu ma uit doar la reluari ca seara nu pot…ma uit dimineata.imi place rau de HwangBo dar nu credeam ca o sa moara si el si ChaeOk si SungBaek Jang…regret ca am vazut finalul pe youtube dar sigur mai plang si atunci chiar daca l-am vazut!:((:D;)

  31. este minunat filmul..doamne Dumnezeule ce frumos este Sung Baek Chang😡..el si Bi-dam din celalat film sunt nishte sexy:))..orikum sunt minunate aceste filme coreene;)

  32. Cel mai emotionant si tragic serial……foarte bine gandit…… nota 10

  33. Mary si criss , de ce ti-ai schimbat numele?Esti una si aceeasi persoana. In primul rand avatarul te-a dat de gol, pt ca nu s-a schimbat. Iar il al doilea rand, eu vad cine faca comentariile. Insclusiv e-mailul ti l-am vazut, si este acelasi.🙂

  34. doamne..deci am planss la sfarsit eu am 13 ani si am urmarit si Giuvaerul palatului si pe acesta😀 dar furtuna de la palat nu :-s Vreau sa il vad..Deci .. este minunat filmul .. mai ales cantecul .. imi vine mereu sa plang cand il aud:|

  35. doamne iartama am jurat ca nu ma mai uit la astfel de filme,dar nooooooo….deci am urlat ca toanta

  36. e un sooper film pacat ca sa terminat iar kim min joon e sooper am auzit ca a fost declarat cel mai frumos actor din lume ee sooper:X:X:X

  37. Doamne… s-a terminat… de ce? Il vad pentru a doua oara si tot mi se pare formidabil… Am plans cand s-a terminat si mi-a parut putin rau ca s-a uitat si taicamio odata cu mn😛 Ador filmul asta si am citit toate comentariile voastre sunt dragutze…😉
    Ce cred eu despre film si actori:
    Eu cred ca Sung Bak Era indragostit de ChaeOK si ea era indragostita de el pana in ultimul ep cand observa adica afla ca sunt frati… Si mor impreuna Dc?
    Oricum nu se putea termina altfel deoarece chiar dak se iubeau ei au aflat ca sunt frati si nu mai puteau fi impreuna…Pacat le statea bn impreuna si ep 12 a fost superb cand au stat in pestera impreuna :-* A fost romaaaaaaaaaaaaaantic… Si mie mia placut faza aia cand a spus Chaeok „Iti arat eu durere!” Imi place si de Hwang Bo e dragutz si se vede ca o iubeste pe ChaeOk dar mi s-a parut ca ea nuprea tinea la el pana in ultimul ep cand ii parea rau ca murea… si mia placut cand a zis ca vrea ca el sa-i apare in visele sale… dar de unde vise cand ea a murit…
    Mi-a placut sfarsitul cand ChaeOk a murit impreuna cu Soung Bak…Erau asa dragutzi impreuna ar fi fost un cuplu dragutz, frumos, superb…ii iubesc si mi-a placut la nebunie serialul chiar dak are doar 14 ep.😛
    Ma bucur ca exista oameni de treaba care fac asemenea site-uri dragutze si interesante Bv voua va Felicit!
    Apropo actorul meu preferat e Kim Min Joon si imi place si Kim Nam Gil (BiDam) din „Secretele de la palat” un alt film SUUUUUUUUUUUUperb…PWP toti fanii si pe toti care urmaresc aceste filme superbe Apropo in seara asta incepe un nou serial…corean Urmariti-l!

  38. eu am plans si am urlat de m-au auzit vecinii(ce-or fi zis saracii?!)…deci eu am plans mai mult pt HwangBo pe care il adooor….dar si pt ceilalti doi…eee mie nu prea imi placea de SungBaek Jang(mai deloc)…am ramas socata dupa film si cateva zeci de minute nu am fost buna de nimic.!!!…pwp toti fanii filmului!

  39. sh eu am plans dupa HwangBo a decedat,dar sh cand ChaeOk ii spunea sa mearga cu ea la mun te sh de acolo sa nu mai vina niciodata. un serial extraordinar sh interesant pacat ca sa terminat asa de repede…..am plans app la toate episoadele

  40. a vazut cineva filmul”LEGENDELE PALATULUI doctorul…..”
    nu stiu cum este si as vrea sa il urmaresc daca l-a vazut cineva sa-mi zica o parere!Multumesc!

  41. Alexandra cine stie,poate or fi rude(ma refer la cei doi Kim);
    intro alta ordine de idei insa,ce sa zic…..la fiecare final de serial gen drame dinastea,ei bine sunt in doliu 3 zile

  42. si eu ma uit la serialul legendele palatului,dar nu se compara cu cronicile frumoasei luptatoare.

  43. am vazut primul episod din LEGENDELE PALATULUI:DR. HUR JUN…dar nu mi-a placut prea mult …am ramas prea marcata de cronicile frumoasei luptatoare incat nu cred ca o sa-mi mai placa altul asa mult …:((:((:((

  44. off si stiam cum se termina,dar nu m-am putu abitne sa nu plang

    o poveste care m-a impresionat..(si sa nu credeti ca is vreo fana inraita,dar filmul m-a patruns):X

  45. mda,pai am 14 ani…….si imi place mult acest serial🙂 . Imi place mult de Lee Seo Jin,dar si de altii. la acest film imi place ca este multa actiune si multa drama. Apropo,Laura-Maria :d de abia astept sa fie ziua ta! va pup pe toti!:*

  46. Oh,da si mie imi place de Lee! Am uitat doar…sa mai scriu ^^ Oh mersi Adela Andreea! :-*😀 Si eu am plans mult😦 la sfarsit…. Mda,cu toate ca si eu stiam sfarsitul,dar nu m-am gandit ca va fi chiar asa de… Dramatic!! :]

  47. Da minunat. Au fost filmele de la tvr care m-au facut sa ma indragostesc de seialele Koreene si care m-au determinat sa caut si altele, si am gasit traduse Jumong, Emperor of the sea, Kingdom of the wind etc minunate filme.

  48. Acesta este un film superb cu actori foarte dragutzi si priceputi ca si Secretele de la PAlat 2 filme extraordinare care m-au fascinat profund… Pwp ^_~

  49. Buna.Ma numesc Cristina.Am 17 ani.Am descoperit serialele coreene in toamna 2009 odata cu Juvaierul Palatului.In primul rand m-a atras faptul ca se prezinta perioade vechi si este vorba despre istorie.Am ramas impresionata si de talentul actorilor coreeni…😀 , de costume si peisaje…
    Dintre toate mi-a placut cel mai mult Cronicile frumoasei luptatoare Damo.Pur si simplu m-a marcat.Desi m-am uitat doar de la jumatatea serialului m-a ajutat sora mea sa inteleg actiunea si personajele…dar o sa fac tot posibilul sa recuperez episoadele pierdute.
    La ultimul episod m-am uitat in reluare a doua zi (cred ca daca il vedeam seara nu puteam sa adorm ).Am plans…cine nu ar plange la un final atat de tragic… :(( Elementul care m-a facut mai mult sa ma intristez dar care mi-a palcut enorm este coloana sonora-pur si simplu superba…
    Ps. 1.Lotte si Criss, blogul vostru este foarte interesant, imi place si ma bucur ca l-am gasit.Sigur o sa-l vizitez in continuare.
    Ps.2.Ade si Laura, va pup pe amandoua.Laura, ne vedem luni, de ziua ta.Paaa.
    Ps.3. Va pup pe toti… :-*

  50. deci mie una filmul asta mi-a placut la nebunie a fost o poveste foarte trista cu final la fel de trist ce am obs eu e k mai toate filmele astea coreene au finaluri triste si cel mai si cel mai mult mi-a placut secrete la palat a fost superb mai ales Kim Nam Gil (Bi-Dam) bn.

  51. filmul ab fost superb, mi-a placut foarte mult rolul lui kim min jon… a intrat foarte bine in pielea personajului. Mi-a placut si rolul lui ha ji won, povestea fiind de asemenea incredibila. Finalul a fost prea trist, intai moare hwang-bo, de mana lui sung bak, apoi sung bak de mana lui chae ohk, si in ultimul rand chae ohk, de mana celor de partea carora era… Partea aceea cand chae ohk, strapuge abdomenul lui sung bak, ajutata de mana lui, este extraordinara. In momentul acela cand el spune ” Mi-a fost dor de tine, Jae Hee”, ea incercand sa scoata sabia, si reusind de altfel sa il lovesca cu o a doua lovitura, cazand apoi in genunchi dupa ce o scoate din trupul pe jumatate secat de viata al lui Jae Moo, pur si simplu te face sa izbucnesti in plans. Apoi partea cu moartea ei… prea trist sa fie adevarata… pur si simplu nu a rezistat sa isi vada fratele murind… A fost un serial ok, cu exceptia faptului ca s-a treminat prea repede si prea trist!

  52. Eu,desi am doar 12 ani,am urmarit cu sufletul la gura fiecare episod din „Cronicile frumoasei luptatoare Damo”….Ultimele episoade m-au facut sa plang si sa imi dau seama ca noi,oamenii din „Lumea noua”,dupa cum o numeau personajele filmului,suntem foarte norocosi deoarece putem iubi pe oricine vrem,fara sa platim cu viata aceasta iubire….
    Nu inteleg de ce sunt atat de greu de gasit ultimele 4 episoade,care contin cele mai profunde momente ale filmului……
    Pacat ca a fost atat de scurt si finalul atat de tragig….
    Dar mi-a placut foarte mult!😡

  53. Si inca ceva…
    Cand Sung Baek Chang a ucis acea fata,crezand ca este Chae Ok,aceasta a facut un gest atat de neasteptat,deoarece pana atunci era foarte curajos si nu i-ar fi facut nici un rau lui Chae Ok,ptr ca o iubea foarte mult…..Deaceea,din punctul meu de vedere,a fost un moment in care iubirea a pierdut in fata obligatiilor fata de ceilalti….

  54. Daniela Sung Baek a stiut ca acea fata NU este Chaeok deoarece a sfasiat mai intai haina la umar unde Chaeok avea o cicatrice pe care a curatat-o chiar el. De aceea a ucis fata.

  55. Mai vreau sa vad filmul:((:((…cred ca daca se va mai redifuza ma voi uita la fel de pasionata la acest film…deoarece e un film foarte frumos.Am fost trista pt ca a fost asa scurt,dar a avut o tema clara si nu avea rost sa ”lungeasca apa”fara nici-un sens…asa s-a axat pe aceasta intamplare tinandu-ne tot timpul in suspans!

  56. da l-am vizionat de la primul pana la ultimul episod:)o poveste foarte simpla dar foarte bine ilustrata si jucata de actorii coreeni.Ji won ha o actrita foarte buna ma bucur ca TVR a avut initativa aceasta inedita de a ne prezenta filme serial coreene ,imi doresc sa vad tot mai multe si de ce nu filme de 2h .Multumesc TVR!!:)

  57. un film de nota 10 cu toate felicitarile din lume !
    eub una a trebuit sa vad finalul de 2 ori pentru a putea realza ca s-a terminat, jos palaria in fata celor care au realizat acest film

  58. Nu -mi place hur jun in mod deosebit deoarece Damo a fost si va ramane un film romantic sensibil si cu adevarat sfasietor. Acompaniat cu doua melodii de dragoste superbe Damo este cel mai mai mai mai Bun film coreean. La revedere tuturor!

  59. Cel mai frumos film coreean il adooor:|
    Imi e dor de zilele in care nu ieseam afara …ca sa nu pierd nimic din film:((((
    A fost atat de frumoss..:|
    Cand ascult melodiile ma apuca plansu’……..

    Mda…nu m.am uitat la cel care a inceput acum..:| nu am putut ..pt ca sa terminat …”CRONIICILE FRUMOASEI LUPTATOARE”….si a inceput el😐
    off..
    mai vreau sa il vad
    =((((
    macar o data:|

  60. Are o poveste frumoasa si in acelasi timp trista.Mi-a placut foarte mult si cred ca as putea sa stau o vesnicie sa ma uit la el.

  61. Pingback: Legende la Palat: Prinţul Jumong « Lotte & Criss

  62. Pingback: Legendele palatului: Curtezana Regelui (Dong Yi) « Lotte & Criss

  63. Pingback: Legendele palatului : Kim Suro, Regele de fier « Lotte & Criss

  64. Pingback: Împăratul Mării (Emperor of the Sea) « Lotte & Criss

  65. …!…!
    A fost un serial extraordinar am plans foarte mul la ultimul episod. Mie imi place foarte mult drama iar acest film le-a avut pe toate: drama, actiune, istorie si a fost putin SF. Mi-a placut atat de mult incit as vrea sa-l vad la infinit dar cel mai mult mi-a placut sfarsitu de la ulimul ep!
    Va iubesc!
    Bai-bai!

  66. Pingback: Valul Coreean episodul 2 | Blogul fara nume

  67. [url=http://vip-shluhi.ru/php/anketa.php][IMG]http://vip-shluhi.ru/pict/blyadi.php[/IMG][/URL]

    Другие анкеты:
    [url=http://putana8.vip-shluhi.ru/skachat-torrent-film-shluha.html]скачать торрент фильм шлюха[/url]
    Хорошо. Я научился разгонять „тарелку” так, что она вылетает в параллельные миры. Как это получается, объяснить не могу, и, как ни бьюсь, не пойму. Потому блуждаю там, как парусник в штормовом море без компаса, с трудом отыскивая обратную дорогу. Хочу понять природу проникновения на временные и пространственные спирали, чтобы сделать перемещения управляемыми, а результаты предсказуемыми. Прилетел к тебе за помощью, Алексей.Пипец тому, кто тронет Алекса.Обещаю, чуть кивнула я.
    [url=http://snjat-prostitutku-japonku.pen.io]снять проститутку японку[/url]
    Папа, да выслушай же!! кричала девушка с букетом.Весь комплект мне необходим сегодня в двадцать два часа. Ты все понял?Владелец сети продовольственных магазинов по сути, и еврей по внешности озвучил сумму:
    [url=http://shake-ass.boxhost.me/samye-dorogie-individualki-moskvy.html]самые дорогие индивидуалки москвы[/url]
    Бенгальд… как ты мог подумать? Мне кажется, они что-то хотят сказать… наверное почувствовали, что у меня происходят изменения в жизни и волнуются.На этот раз нам нужно быть благоразумнее со стариком, чем мы были с сыном, и я уверен, что нам удастся выпытать от него тайну.А он ещё раз, и получился крестик. От его центра начала расти сеть тончайшей нити. Паутина блестит в солнечных лучах ночью её не видно. Пока не видно. Но угрюмый ткач трудится, не покладая лап, и сеть становится всё плотнее, угрожая в скором времени застить белый свет.
    проститутки город омскпроститутки от 40 лет екатеринбурготзывы на проститутак москвыпроститутки м янгеляпроститутки севера
    [url=http://dosug7.vip-shluhi.ru/seks-intim-dosug-izhevska.html]секс интим досуг ижевска[/url]
    Ну что девицы-красавицы, идемте? – спросила я, когда от смеха стал побаливать живот. – А то не успеем до первой звезды венки сплести.Уже девять часов пора. Не найдя вас на условленном месте, я зашел за вами.
    Проститутки москвы черныеснять проститутку на час армянкупроститутка 190проститутки в екатеринбурге на ботаникепроститутки г пугачев
    [url=http://dosug1.vip-shluhi.ru/analnye-prostitutki-moskvy.html]анальные проститутки москвы[/url]
    [url=http://just-fuck-it.ru/starye-prostitutki-kiev.html]старые проститутки киев[/url]

Lasă un răspuns

