Leapsa

Standard

Zodia: Scorpion

As vrea: Huh! De unde sa incep?

Pastrez: Amintirile! Poze,notile,cadouri,caiete… etc

Mi-as fi dorit: Sa fi facut lucrul potrivit la timpul potrivit!

Nu-mi place: Minciuna, parsivitatea, oamenii lasi, prostia, caldura si ar mai fi foarte multe.

Ma tem
: De mine! Uneori nu ma recunosc.

Aud: de foarte multe ori ceea ce nu trebuie.

Imi pare rau: ca am avut incredere in cine nu trebuia, ca am iubit pe cine nu trebuia, ca uneori trec cu vederea toate mizeriile si pentru ca ofer o a doua sansa tocmai celor care nu o merita.

Imi place
: sa inot, sa ascult muzica, sa citesc, sa pierd vremea…😀

Nu sunt: rabdatoare.

Dansez: de cate ori am ocazia😀

Par: o scorpie…nu degeaba sunt scorpion😆

Plang: la unele scene din dramele coreene🙂 sau din cauza neputintei.

Nu-s intotdeauna
: o scorpie, asa cum ma cred unii.

Nu-mi place la mine
: ca am prea multa incredere in oameni.

Sunt confuza
: cand nu stiu ceea ce trebuie sa fac si cum sa reactionez.
Am nevoie: de multe chestii …

Ar trebui: sa nu-mi mai pese atat de mult de toate prostiile sau de toti prostii.

Dau leapsa mai departe tuturor celor care vor sa o continuie!🙂 La fel cum am luat-o ei eu🙂

5 responses »

  1. Ma tem: De mine! Uneori nu ma recunosc

    Misto faza! Si mie mi se intampla! Sau ca sa il parafrasez pe un prieten:
    FRATE SUNT DIMINETI CAND MA SIMT SUPERMAN!😀

Lasă un răspuns

