Back…. partea a III-a

Standard

De când am deschis blogul cred că am avut trei mari pauze… n-am scris de prin 14 august. Şi de lene, şi lipsă de idei… şi nu numai eu, ci şi Criss.  Nu că acum aş fi mai inspirată😆 dar n-am mai scris de mult şi asta m-a împins să public un nou post.

Noutăţi?Păăăiiii… bănuiesc că ştiţi că a început şcoala. Nu mai trebuie să repet. Pe când unii fac primi lor paşi în şcoală sau în liceu, alţii intra cu paşi leneşi în ultimul an de liceu. Cum e şi cazul meu😆 . Urmează balurile :->

Toamna nu înseamnă doar şcoală ci şi Toamna Orădeană ! Festivalul va începe în weekendul viitor, în zilele de 24-25-26 septembrie.Primele evenimente se vor ţine pe platoul
situat în vecinătatea Sălii Sporturilor “Antonio Alexe” din cartierul Ioşia. Cu această ocazie, pentru prima data, pe platoul menţionat va fi instalată o scenă destinată promovării talentelor locale şi artiştilor care au nevoie de sprijin în promovare (dansatori, cântăreţi, etc). Timp de trei zile, startul distracţiei va fi dat din aceasta zonă iar pe scena vor urca interpreţi şi artişti ai muzicii pop, rock, dance, etno, hip hop sau folclor.
De asemenea, în timpul săptămânii vor fi şi unele piese de teatru. Pentru toţi cei care sunt interesanţi de progream, îl puteţi găsi AICI!

Ştiţi ce stil de muzică am început să ascult de ceva timp? Drum and Bass!😀
Melodia pe care o ascult de câteva zile este :

iar cea care mi-a deschis poarta spre drum and bass este :

2 responses »

  1. „alţii intra cu paţi leneşi în ultimul an de liceu”
    E mortala!!!😆

    Imi imaginez o tipa tototot ciufulita cum isi cara patul lenes in spate😆

    Have phun tuday!

  2. 😄 Am apasat din greseala pe tz in loc de sh. Nu mai scriu cu diacritice😆 pt ca nu-s atenta pe ce butoane apas😆 . Voi corecta cand ajung acasa. De pe tel nu pot face prea multe xD

Lasă un răspuns

