Je veux

Standard


Desi poarta porecla de Zaz, muzica frantuzoaicei Isabelle Geffroy n-are nicio legatura cu fabrica de automobile cu acelasi nume din Ucraina. Daca ati urmarit in ultimul timp canalele frantuzesti nu se poate sa nu fi auzit macar o data piesa „Je Veux”. O piesa gypsy – jazz. Ea este Zaz, o voce enigmatica, fata care a reusit sa declanseze o manie in tara ei natala. Albumul de debut, intitulat tot Zaz a ajuns pana pe prima treapta a clasamentului celor mai vandute albume.
Este curios cum de a prins asa de bine albumul Isabellei…. piesele nu sunt scrise in limba engleza, deci sunt mai greu de inteles pentru cei care nu prea cunosc limba lui Dumas. Cu toate astea melodia „Je veux” ti se imprima in minte de la prima ascultare. Din piesa aflam ca Zaz nu isi doreste bijuterii de la Chanel, camera la Ritz sau limuzine. Ci doar dragoste, fericire, libertate.

AICI puteti asculta melodia!

Versurile:

Donnez-moi une suite au Ritz, je n’en veux pas / Ofera-mi un apartament la Ritz, nu-l vreau

Des bijoux de chez Chanel, je n’en veux pas / Ofera-mi bijuterii Chanel, nu le vreau

Donnez-moi une limousine, j’en ferais quoi ? / Ofera-mi o limuzina, ca sa fac cu ea, ce?

Offrez-moi du personnel, j’en ferais quoi ? / Ofera-mi personal, la ce mi-ar folosi?

Un manoir a Neufchatel, ce n’est pas pour moi / O vila la Neufchatel, nu e pentru mine

Offrez-moi la Tour Eiffel, j’en ferais quoi ? / Ofera-mi Turnul Eiffel, la ce mi-ar folosi?

Je veux de l’amour, de la joie, de la bonne humeur / Eu vreau iubire, fericire, buna dispozitite

Ce n’est pas votre argent qui fera mon bonheur / Nu aurul vostru imi aduce fericirea

Moi je veux crever la main sur le cœur / Vreau sa mor cu mana pe inima

Allons ensemble, découvrir ma liberté / Sa mergem impreuna, sa-mi descopar/gasesc libertatea

Oubliez donc tous vos clichés / Asa ca, uitati de toate cliseele voastre

Bienvenue dans ma réalité / Bine ati venit in realitatea mea

J’en ai marre de vos bonnes manières, c’est trop pour moi / Sunt satula de bunele voastre maniere, este prea mult pentru mine

Moi je mange avec les mains et je suis comme ça / Eu mananc cu mana, asta sunt eu

Je parle fort et je suis franche, excusez moi / Vorbesc raspicat si sunt directa, scuzati-ma

Finie l’hypocrisie, moi je me casse de là / Gata cu ipocrizia, eu m-am carat de aici

J’en ai marre des langues de bois / M-am saturat

Regardez-moi, de toute manière je vous en veux pas et je suis comme ça / Uitati-va la mine, orice ar fi nu va vreau si asta-s eu

Je veux de l’amour, de la joie, de la bonne humeur / Eu vreau iubire, fericire, buna dispozitite

Ce n’est pas votre argent qui fera mon bonheur / Nu aurul vostru imi aduce fericirea

Moi je veux crever la main sur le cœur / Vreau sa mor cu mana pe inima

Allons ensemble, découvrir ma liberté / Sa mergem impreuna, sa-mi descopar/gasesc libertatea

Oubliez donc tous vos clichés / Asa ca, uitati de toate cliseele voastre

Bienvenue dans ma réalité / Bine ati venit in realitatea mea

Lasă un răspuns

