Grey’s Anatomy

Standard

Hello world! Uite si eu am revenit pe blog…m-a luat un chef ciudat de a posta. Voi ce mai faceti? Ce e nou in viata voastra si in noul an? (La multi ani cu intarzieri!😀 )

Eu in noul an am tot urmarit serialul „Anatomia lui Grey”, acesta avand 7 sezoane (ultimul fiind on going) eu ajungand pana la sezonul 5. Voi ce parere aveti? Mie mi se pare super…plotul, personajele, cazurile pe care le intampina, operatiile la limita, suspansul, tot! Parerea mea despre serial e, per general, un serial super reusit, spitalul care am inteles ca e inchiriat e superdotat(cred ca orice bolnav s-ar interna acolo, nu ca la noi🙂 ), insa actorii fac unele proceduri care nu-s la fel si in realitate (la resuscitare am observat), dar in general de la mine are nota 10!

Serialul este câştigătorul a nu mai puţin de 37 de premii internaţionale, dintre care două Globuri de Aur: în 2006, Sandra Oh (interpreta Cristinei Yang) – cea mai bună actriţă în rol secundar într-un serial de televiziune, iar în 2007 – pentru cel mai bun serial de televiziune. Actorii din rolurile principale, dar şi serialul în sine au mai obţinut alte 95 de nominalizări (Emmy, Globul de Aur) de la momentul când serialul american a început să ruleze pe micile ecrane (anul 2005). În prezent, pagina fanilor serialului Anatomia lui Grey de pe Facebook a ajuns la impresionantul număr 10.000.000 de fani.

TVR 1 este postul care a mai difuzat şi primele cinci serii ale producţiei Anatomia lui Grey începând cu ianuarie 2007. TVR 1 a transmis primele două serii din Anatomia lui Grey (cuprinzând 36 de episoade în total) din ianuarie până în septembrie 2007. Cele 25 de episoade ale seriei trei s-au difuzat la TVR 1 din ianuarie până în august 2008. Sezonul patru al serialului (17 episoade) a putut fi urmărit la TVR 1 în perioada octombrie 2008 – februarie 2009. Cea de-a cincea serie (23 de episoade) a fost vizionată la TVR 1 din septembrie 2009 până în februarie 2010.

Eu in schimb am urmarit serialul online pe diferite site-uri ROMANESTI, continand subtitrare, pe care le voi enumera mai jos. (preferata mea ii Izzie) Il recomand cu mare drag celor pasionati de medicina, de specializarea chirurgie mai ales, de ideea de a deveni un „ciopartitor de oameni”, idee combinata cu drama, pasiune, esec, realizare, sex, realtii, destramari, viata.

Link-uri unde le puteti viziona online (click pe link) :

  • www.serialepe.net
  • www.seriale.filmesubtitrate.info
  • www.vplay.ro – pe acest site gasiti absoult orice serial cauati (asa cred), inclusiv anime-uri, toate fiind subtitrate, insa aveti nevoie de cont. Contul poate fi fara plata sau cu plata prin sms, insa cu plata aveti acces nelimitat la absolut orice! (eu una am platit prin sms 5 euro si am acces 2 luni, sau 10 euro pe an). Din punctul meu de vedere merita toti bani!
  • www.seriale-online.com

22 responses »

  1. Ador filmul…am vazut toate episoadele din cele 6 sezoane + cele 12 deja aparute din sezonul 7…astept episodul 13,intre timp urmaresc The Vampires Diaries sunt abia la sezonul 1😛

  2. Si eu am uneori tendinta asta :)) app si eu urmaresc The Vampire Diaries in paralel, urma sa scriu in urmatorul post😀

  3. Abia sezonul 1 episodul 3😆 Am auzit mai demult de el dar abia acum m-am gandit sa ma uit si eu,dupa ce mi-a zis o prietena ca il urmareste😛

  4. Ii super serialul! Voi scrie maine despre el si voi pune la fel link-uri unde se poate urmari online. Vizionare placuta iti urez in continuare! (merita😉 )

  5. ce tare :)) ma bucur pentru tine si blog:>

    Auzi..am vazut ca m-ai sunat si azi, numa eu nu prea port telefonul la mine. Te sun eu maine pe la pranz, dupa ce mananc sa mai povestim olecuta :*

  6. Voi doua nu mai scrieti impreuna pe blog ?😛 ( o intrebare relativ stupida din partea mea😛 )

  7. A :)) nu ii vorba de asta. Ii vorba ca ea a scris articolele alea, deci ea si blogul ei (adica blogul nostru) isi au meritul. Nu? :))

    Raspunsul la intrebarea ta: Scriem!

  8. Si eu urmaresc serialul, dar trebuie sa recunosc ca nu mai este ce a fost. Ca mai toate serialele care ajung pe la seria 6-7.
    Oricum il urmaresc si il voi urmari in fiecare luni dupa de il culc pe pitic.

  9. Eu am ajuns la sezonul 5, episodul 5 deci nu stiu inca ce se intampla mai incolo. Am astptari mari din partea lui Meredith si McDreamy :))

  10. Eu il urmaresc la TV. Iti recomand mandrie si prejudecata. este un film foarte bine realizat si cu o poveste superba. Ii place chiar si sotului meu caruia nu prea ii plac filmele romantice.

  11. si mie imi place serialul cu toate ca il vad printre picaturi din lipsa de timp😦 poate o sa ma apuc serios de el…sper :))

Lasă un răspuns

