The Vampire Diaries(serial)

Standard

In paralel cu serialul „Grey’s Anatomy” urmaresc si serialul „The Vampire Diaries”. De ce il urmaresc? Il urmaresc din simplul fapt ca ii cu vampiri(un subiect care ma tenteaza foarte mult), dar si pentru drama adolescentina care se petrece pe parcursul lui. Da stiu…poate pe viitor voi zice ca a fost o prostie de serial, dar pe moment e foarte cautat, cu un succes enorm in randul tinerilor, actorii care joaca fiind promovati foarte mult de media, iesind astfel din anonimat. Oricum, in opinia mea, acest serial bate saga „Twilight” din toate punctele de vedere, dar nu reuseste sa intreaca seria „True Blood”, unde vampirii sunt malefici, rai, insetati de sange, fara mila in a omori oameni, adica vampirii asa cum se crede ca ar fi ei.

Elena, una dintre cele mai populare eleve din liceu a avut parte in urma cu 4 luni de o mare tragedie : parintii ei au murit intr-un accident de avion .Astfel aceasta , impreuna cu fratele ei, in varsta de 15 ani trebuie sa faca fata durerii.  Anul scolar tocmai a inceput. Elena impreuna cu prietenele sale sunt fascinate de prezenta unui nou stundent, tanar misterios si carismatic pe nume Stefan. Cei doi tineri au inceput sa vorbeasca , pe scurt facandu-si ochi dulci .Ceea ce nu stie Elena este ca Stefan este de fapt un vampir in varsta de 200 de ani. Chiar daca este un vampir Stefan incearca sa-si ascunda acete instincte . Stefan are un frate , pe nume Damon care , fata de Stefan tot ceea ce face este sa-si faca treaba de vampir, sa faca rau oamenilor , incercand chiar sa o omoare pe Elena, astfel s-a declansat o adevarata rivalitate intre cei doi frati Serialul The Vampire Diaries este o adaptare a unei serii de carti publicate in 1991.

Daca ar fi sa fac un top al serialelor/filmelor pe care le stiu eu cu vampiri ar suna in felul urmator:

1. True Bloodnota 10 datorita urmatoarelor caracteristici:

  • duritate
  • sete de sange din partea vampirilor
  • fara mila atunci cand omoara oameni
  • originalitatea si simplitatea serialului
  • personaje care isi joaca foarte bine rolul
  • nu e un serial doar pentru categoria adolescenti, deoarece e brutal in fiecare episod al sau

(sa nu credeti ca sunt genul ala de fata dura si fara mila, adica sunt exact opusul acestor caracteristci, iar eu fiind timida, uneori ies din carapace urmarind acest serial, iar atunci cand se termina episodul ma bag inapoi😀 )

2. The Vampire Diariesnota 9 datorita urmatoarelor caracteristici:

  • o poveste originala
  • personaje interesante care evolueaza sau involueaza pe parcurs
  • antiteza dintre cei doi frati, care treptat dispare
  • povestea romantica dintre Elena si Stephan
  • lupta de identitate a lui Damon
  • ideea prezentarii trecutului si existenta unor vampiri de peste 500 de ani
  • efectele speciale

3. Saga Twilightnota 7 datorita urmatoarelor carcateristici

  • o poveste romantica, asta fiind la moda
  • poltul pare cam simplist
  • efectele speciale sunt ok, dar nu cele mai bune
  • pare sa dea intr-o saga pentru adolescenti carora le place si Hannah Montana, Justin Bieber (ii urasc)
  • dar totusi conteaza ca ii cu vampiri :))

Astfel, topul fiind facut, va pun la dispozitie site-uri unde puteti viziona online seialele „True Blood” si „The Vampirie Diaries”:

  • www.serialepe.net
  • www.seriale.filmesubtitrate.info
  • www.vplay.ro – pe acest site gasiti absoult orice serial cauati (asa cred), inclusiv anime-uri, toate fiind subtitrate, insa aveti nevoie de cont. Contul poate fi fara plata sau cu plata prin sms, insa cu plata aveti acces nelimitat la absolut orice! (eu una am platit prin sms 5 euro si am acces 2 luni, sau 10 euro pe an). Din punctul meu de vedere merita toti bani!
  • www.seriale-online.com

8 responses »

  1. Mie True Blood nu-mi place… Twilight rulzz :X Mie mi se pare ca The Vampires Diaries il copiaza putin pe Twilight😛 insa imi place😀

  2. Cand o aparut Twilight am fost mega-nebuna dupa el, toata camera am umplut-o cu postere Rob, Kris, cam tot ce tinea de Twilight si in orice revista gaseam ceva cu ei, hop o si cumparam. Eram total nebuna.

    Acum ca mi-am revenit putin, dupa vreo 2 ani :)) am realizat sincer ca nu prea imi place defapt. Adica imi place, dar nu in genul cum imi place True Blood. Mi-am dat seama ca imi plac vampirii mai „hard” probabil :))

    Sa stii ca TVD cam copiaza putin Twilightul ca si serial, dar crede-ma cartile TVampireD exista din 1991 cum ziceam si in post, la fel si seriile de carti True Blood au aparut inainte ca autoarea Twilight sa se apuce macar de scris.

    Cred ca singura explicatie e ca ea a prins un val destul de mare, gen tsunami de adolescenti „in dezvoltare” (ca si mine de altfel) care au inceput sa adore vampirii, iar astfel si-au facut aparitia ecranizarea celorlate doua serii de carti cu vampiri, insa sub forma de serial ca sa nu copieze Twilight-ul.

  3. Cred ca daca aparea TVD inaintea Twilight-ului era alta,situatia… cartea TVD a aparut prima dar trebuia sa apara si filmul inaintea „erei Twilight” ( hai ca am zis-o pe asta cu era😆 )si alta cred ca era situatia,poate miile de fani T nu mai erau asa nebuni dupa Twilight😛

  4. pai asa cred si eu…si de asta zic eu ca T a avut privilegii, fiind „prima” (ca si ecranizare) si de aia a avut/are asa mult succes

    Tocmai din cauza privilegiilor i-am dat 7 :))

  5. Dupa parerea mea Twilight sucks :)) adica e pentru fete de 10-15 ani…pt mine e plictisitor pentru ca e foarte foarte previzibil.
    Vampire diaries ma tenteaza, inca nu am reusit sa il vad.
    True Blood nu mi-a placut. Am vazut primele 2 episoade si mi s-a parut ca e sec. poate din cauza ca plotul e foarte slow. :-??

  6. Un mic sondaj de opinie cu privire la cuplurile in care sunt implicate personajele-vampir din productie la mod azi. Gasiti de la True Blood si Vampire Diaries pana la Twilight.
    Spor la votat!

Lasă un răspuns

