Legendele palatului : Kim Suro, Regele de fier

Standard


Iata noul serial din seria legendelor palatului!🙂 “Giuvaerul Palatului” , “Furtuna la palat” , “Secretele palatului” , “Cronicile frumoasei luptatoare“, “Legendele palatului: Doctorul Hur Jun” , “Legendele palatului: Printul Jumong” , “Legendele palatului: Cobcubina Regelui” apare si „Legendele palatului : Kim Suro, Regele de fier„! Este al VIII-lea serial! Long live TVR! Si la cat mai multe seriale coreene! Serialul incepe la ora 18:20 si dureaza o ora, ora de coreeana, cum au denumit-o chiar cei de la TVR!
Si acum un mic rezumat al serialului…

Viaţa tumultoasă a regelui Kim Suro, întemeietorul puternicului regat dispărut Gaya, a fost multă vreme învăluită în mister. Recentele descoperiri legate de mitul unui regat devenit puternic, datorită înţeleptului şi curajosului său rege Kim Suro, care a construit o puternică flotă şi a trimis în Asia şi Orientul Mijlociu obiectele făurite de supuşii săi, folosind avansata, pentru acele vremuri, tehnică a fierului, au făcut posibile evocarea în detaliu a unor vremuri îndepărtate de zilele noastre, dar impresionante, şi azi, datorită oamenilor care au scris acele colorate şi fascinante pagini de istorie? Printre aceştia, Kim Suro a fost cel care, după ce-l învinge pe Seok Tal-hae, rivalul său, cucereşte o lume întreagă prin spiritul său liber, clarvăzător, prin temperamentul său pasional, dar, nu în ultimul rând, şi prin farmecul său, care a îmblânzit adesea inimile duşmanilor.

Rezumatul l-am luat de la GDragos!


12 responses »

  1. Pingback: Împăratul Mării (Emperor of the Sea) « Lotte & Criss

  2. Buna seara!
    Asemeni lui Andreea si eu am vazut serialul si va spun ca nu trebuie sa pierdeti nici un episod deoarece acestea sunt bine sudate si nu ve=ti mai intelege mare lucru daca le sariti… vizionare placuta…

  3. Pe mine pur si simplu ma enerveaza cum dau din episodul anterior.Dau prea mult si nu imi place sa vad aceleasi lucruri de doua ori,si ma mai si tien in suspans.

  4. super filmul si stiati ca de luni pana joi la ora 7:55-8:55 este giuvaierul palatului?

  5. super filmul si stiati ca de luni pana joi la ora 7:55-8:55 este giuvaierul palatului?

  6. Buna ! Am o intrebare …..unde pot gasi si eu un site cu soundtrack-urile de la serialul iljimae ?

  7. Despre noul serial … nu vorbeste nimeni ?Parca blogul asta a amutit complet.

    Oricum,imi place noua tema.

  8. N-am scris despre noul serial pt ca n-am apucat sa vad niciun episod. Sunt la antrenament de fiecare data cand se trasmite….si seara,si la pranz. Dar voi scrie despre alte seriale…

    Ma bucur ca iti place nou tema… asta e doar inceputul din modificarile pe care le voi aduce blogului😉

  9. De ce nu te uiti pe internet la serial ?Am gasit eu un canal pe you tube unde sunt episoadele filmate de la tvr,deci nu sunt problema de subtitrare sau alte chestii,totusi e cam in urma…

    Mi se pare mie sau cei de la TVR dau ceva in genul:un serial ce se petrece pe la 200 i.Cr. ,unul de pe la 1500-1600 si tot asa ?

    Si in legatura cu modificarile blogului,ai putea totusi sa pui si cate o reclama pe margine.

  10. vai deci a fost un superb serial….superb nu am ce zice..pacat ca sa tareminat as de repede..nu a avut prea multe episoada…il adoooor..preferatii mei is deuk-sun si yijin ashi

Lasă un răspuns

